loading...

روزنامه آنلاین

تابلوسازی تابلو سردر مغازه یکی از سخت ترین طراحی های گرافیکی در تابلوسازی محسوب می شود. اگر در طراحی تابلو مغازه و ساخت آن از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده کنید جای نگرانی برای از بین رفتن ی

مدیر روزنامه بازدید : 839 سه شنبه 13 دی 1401 زمان : 11:14 نظرات (0)

تابلوسازی تابلو سردر مغازه یکی از سخت ترین طراحی های گرافیکی در تابلوسازی محسوب می شود. اگر در طراحی تابلو مغازه و ساخت آن از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده کنید جای نگرانی برای از بین رفتن یا عدم ماندگاری آن نمی باشد. این روش را تنها در تابلوهایی میتوان اجرا کرد که در طراحی آن، از دو رنگ استفاده شده باشد ، یعنی در تابلو چلنیوم اگر زمینه مشکی باشد ، حروف با رنگ سفید طراحی میشود ، بنابراین کنتراست ايجاد شده است که در جلب توجه مشتری نقش بسزایی دارد . تفاوت آن با تابلو چلنیوم به این صورت است که در تابلو های چلنیوم زیر کار از PVC استفاده شده است و دور تا دور آن چلنیوم می باشد، همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این مدل از تابلو تنها برای ابعاد بزرگ ساخته می شود، ولی تابلو حروف استیل را می توان برای ابعاد کوچکتر نیز چاپ انجام داد، چرا که جنس استیل از انعطاف پذیری بالایی در زمان ساخت برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا تابلو از کیفیت خوبی برخوردار باشد. تابلوسازی تابلو چلنیوم در کرج ، نوعی تابلو سردر است که امروزه به عنوان سر درب ورودی مغازه ها، مورد استفاده قرار می گیرد.

تابلو مغازه - ساخت تابلو مغازه ارزان  

در صورتی که تابلو حروف برجسته استیل درون ساختمان نصب شود نیازی به نصب داربست نمی باشد. به رویکردی در طراحی تابلو مغازه گفته می شود که به دنبال سادگی هرچه بیشتر و خالص بودن اجزای طراحی است. حتی بسیاری از این مغازه ها در صنف مشابهی فعالیت داشته و از همین رو رقیب یکدیگر محسوب می شوند. بازتابی از استایل و نوع فعالیت در مغازه را در طراحی تابلو نشان دهید. رنگ تابلو با توجه به نوع فعالیت باید انتخاب شود ، چون تأثیر مستقیمی بر روی بیننده دارد . نوع خدمات و یا برند محصولی که ارائه میدهید را در طرح نهایی تابلو مغازه به کار برید. طراحی تابلو مغازه با توجه به نوع نیاز افراد و سفارش آنها در سبکهای مختلف و با فونت نوشتاری متفاوت در نظر گرفته میشود. درباره تفاوت استیل اصل و تقلبی می توان گفت که راه تشخیص این موضوع به وسیله آهن ربا است و اگر فلز استیل به راحتی و آسانی جذب شود مشخص می شود که نوع استیل تقلبی است. تفاوت این دو نوع ورق در میزان آهنی است که در آن ها به کار رفته و با توجه به ترکیبات محصول، امکان جذب یا عدم جذب آن توسط آهن ربا فراهم می شود.

در کل این را به یاد داشته باشید، تابلو سازی های سطح شهر که تبلیغات دیداری را شامل میشوند از جمله تبلیغات بسیار مؤثر برای سفارشدهنده و سازنده تابلو مغازه خواهد بود. برای طراحی تابلو باید خلاقیت بکار گرفته شود چون خلاقیت در طراحی تابلو مغازه سبب ماندگاری آن تابلو و یا آن مغازه در ذهن می شود. رنگ در کنار تمام جنبههای خود، معمولا در مورد قبلی یعنی خوانایی نیز تاثیرگذار است و از آن تاثیر نیز میگیرد. بدون شک این تابلوها خیلی زود زمینه فروش بیشتر محصولات موجود در مغازه را فراهم نموده و بدین ترتیب ضمن بازگشت هزینه خود، سودی خوبی را به جیب شما واریز می کنند. لامپ SMD : تابلوهای جلنیوم به دو صورت بانور وبدون نور عرضه میشود. نوری که در تابلو چلنیوم استفاده می شود لامپ های مخصوصی است اما نورهای تابلو نئونی گازی می باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذارنده در جذب مشتری در تابلو های تبلیغاتی نورپردازی آن است که برای ایجاد یک نورپردازی زیبا در تابلو های تبلیغاتی از هالوژن ها و لامپ های ال ای دی استفاده میکنند که هرکدام رنگ بندی خاص و جذاب خود را دارند.

ایده تابلو مغازه در کنار فونت مناسب تابلو مغازه از نکات ریزی است که در هنگام طراحی و ساخت تابلو مغازه برای جذب مخاطبان باید به آن توجه ویژه داشت. استفاده از یک عنوان ساده در طراحی شما این قدرت را به شما خواهد داد. بخش سوم: زمانی از این قسمت استفاده میکنیم که فونت دلخواه خود را در سیستم داریم و میخواهیم آنرا آپلود و استفاده کنیم. برای روشنایی در تابلوها از SMD لنزدار با 2 سال گارانتی استفاده خواهد شد . در ابتدا توضیح مختصری را از تابلو چلنیوم برای شما آورده ایم که به نوعی از تابلوهای تبلیغاتی گفته میشود که به کمک رول چلنیوم در ابعاد 7، 9 و 11 سانتی متری در تولید گشته و روانه بازار میگردند. استفاده از تابلو تبلیغاتی مناسب و منحصربهفرد تأثیر زیادی در رونق کسبوکار می تواند داشته باشد به همین دلیل امروزه تابلوها علاوه بر بحث دکوراسیون موضوعی مهم در کسب وکارها هستند. نوع جنس پلکس گلاس همانطور که گفته شد به دلیل وجود اکرلیک شفاف است به طوری است که در همه رنگ ها به جز مشکی نور را از خود عبور می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 1,618
  • بازدید سال : 74,205
  • بازدید کلی : 173,660