loading...

روزنامه آنلاین

متن آهنگ مگه نگفتم گرشا رضایی مگه نگفتم از پا میوفتم اون روزی که ببینم داریم از چشات میوفتم!♫!میبینی رد میشی دلیل درد میشی من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم!♫!اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت من دی

مدیر روزنامه بازدید : 71 پنجشنبه 07 دی 1402 زمان : 9:38 نظرات (0)

متن آهنگ مگه نگفتم گرشا رضایی

مگه نگفتم از پا میوفتم اون روزی که ببینم داریم از چشات میوفتم!♫!
میبینی رد میشی دلیل درد میشی من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم!♫!
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت من دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت!♫!
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم به چی دل بسته دلم!♫!
یه پل نذاشتی بمونه واسه برگشتن یه دلخوشی نذاشتی توی قلب من!♫!

داره یادت میره اسممو کم کم نکنه مردم !♫!
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت من دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت!♫!
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم !♫!
اشتباه بود خواستنت عطرشو داره پیرهنت من دیوونه رو باش میمیرم از ندیدنت!♫!
وای از دست دلم کم که نشکسته دلم منو نمیبینی نمیدونم به چی دل بسته دلم!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/64958/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 251
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 91
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 376
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 406
  • بازدید ماه : 6,191
  • بازدید سال : 50,160
  • بازدید کلی : 149,615