loading...

روزنامه آنلاین

امروزه افراد بسیار کمی هستند که نام ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را نشنیده باشند و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که مردم اکنون از آنها برای ایجاد محتوا برای وب سایت ها و شبکه ها

مدیر روزنامه بازدید : 7 پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 زمان : 12:49 نظرات (0)


امروزه افراد بسیار کمی هستند که نام ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا را نشنیده باشند و ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی زیادی وجود دارد که مردم اکنون از آنها برای ایجاد محتوا برای وب سایت ها و شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنند.

علاوه بر این، ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی بر بازار محتوای ایران و صنعت بازاریابی محتوایی تأثیر گذاشته و کار برای برخی از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا دشوار شده است. بنابراین بهتر است به جای مقاومت در برابر هوش مصنوعی ابزارهای مختلف تولید محتوا را به کمک هوش مصنوعی بشناسید و بتوانید به خوبی از آنها استفاده کنید. تنها در این صورت است که می توانید در تولید محتوا از دیگران جلوتر باشید!

به همین دلیل در این مقاله DM Board قصد داریم بهترین ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آنها برای تولید محتوا را بررسی کنیم.

GPT چت

چت JPT یکی از معروف ترین چت ربات های مبتنی بر هوش مصنوعی است که علاوه بر تولید محتوا، فعالیت های دیگری مانند کدنویسی، تحقیق کلمات کلیدی، نوشتن اسکریپت برای ویدیوها، ارائه برنامه های مختلف مانند برنامه های ورزشی و ... را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، شما می توانید هر چیزی را در فضای دیجیتال از ChatGPT بپرسید و احتمالا ربات پاسخ نمی دهد.

نحوه استفاده از ChatGPT

برای استفاده از ChatGPT، باید به ترتیب موارد زیر را انجام دهید:

1- تنظیم فیلترشکن: متأسفانه افرادی که در ایران زندگی می کنند نمی توانند از ChatGPT با IP ایرانی استفاده کنند و برای این کار باید ابزار تغییر IP مناسب را انتخاب کنید.

2- تهیه شماره مجازی. اگر می خواهید ثبت نام کنید و از ChatGPT استفاده کنید، باید با یک شماره غیر ایرانی مانند شماره تلفن آمریکایی این کار را انجام دهید و بنابراین باید از شماره مجازی استفاده کنید. اگر کمی تحقیق کنید، سایت های ایرانی زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها در عرض چند دقیقه یک شماره مجازی برای خود به دست آورید.

3- ثبت نام در صفحه openai.com: پس از تهیه شماره مجازی باید با استفاده از آن در صفحه openai.com ثبت نام کنید.

۴- وارد شوید و از چت GPT استفاده کنید: در نهایت پس از ورود به حساب کاربری خود در وب سایت و جستجوی آدرس Chat.openai.com به چت GPT دسترسی خواهید داشت و می توانید درخواست خود را بنویسید.

لطفاً توجه داشته باشید که پیشنهادات یا منابعی که برای تولید محتوا به Chat GPT ارائه می‌دهید، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت آنچه برای شما تولید می‌کند دارد، به همین دلیل بهتر است درخواست ایجاد محتوای خود را با جزئیات توضیح دهید. . به عنوان مثال، هنگامی که برای وب سایت GPT Chat درخواست نامه پوشش می دهید، بهتر است ابتدا شخصیت یا مخاطب هدف و خودتان و همچنین توضیح کاملی از کسب و کار خود را توضیح دهید و سپس موضوع را توضیح دهید Ask you are about چیست. خروجی چت JPT را می خواهید.

تقریباً همه ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از الگوریتم های یادگیری ماشینی استفاده می کنند، به این معنی که آنها بیشتر یاد می گیرند و در طول زمان نتایج بهتری به شما می دهند. بنابراین، بهتر است قبل از روی آوردن به ابزار ایجاد محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند chatGPT، اصول اولیه را بیاموزید.

یکی از ابزارهایی که در ایجاد محتوا با ChatGPT بسیار مفید است، افزونه AIPRM است. این افزونه به ChatGPT متصل می شود و پس از آن می توانید از دستورات آماده استفاده کنید که بهترین نتیجه را در ChatGPT می دهد همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است:

نمک با هوش مصنوعی

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا، ابزار Copy AI است که به طور خاص برای ایجاد محتوای متنی ایجاد شده است. می توان گفت که Copy AI در تولید محتوا به زبان انگلیسی قدرت بیشتری نسبت به تولید محتوا به زبان فارسی دارد.

یکی از ویژگی های فوق العاده ای که این ابزار تولید محتوا به شما ارائه می دهد، امکان انتخاب لحن محتوا است. به عبارت دیگر، شما می توانید لحن محتوای درخواستی مانند طنز، رسمی، محتوا و تعامل با مشتری را انتخاب کنید.

درحال حاضر، می توانید تا 7 روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید و ماهیانه 49 دلار بپردازید. علاوه بر این، می توانید برای استفاده بیشتر در این دستگاه با یک ایمیل جدید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ابزارهایی برای هوش مصنوعی، به اختصار هوش مصنوعی

ابزار هوش مصنوعی کوتاه یک ابزار هوشمند عالی برای ایجاد و نوشتن محتوای وب سایت است. علاوه بر این، این ابزار توانایی بالایی در داستان نویسی دارد. نحوه استفاده از Briefly AI برای ایجاد محتوایی مانند این:

ابتدا نام پروژه خود را در این ابزار وارد کنید سپس به طور مختصر موضوع ساخت محتوای این ابزار را شرح دهید و در نهایت بر روی دکمه Subscribe me کلیک کنید تا محتوا را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که این ابزار در حال حاضر تنها به چند درخواست اولیه تولید محتوا پاسخ می دهد و برای ادامه استفاده از این ابزار باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

ابزار نوشتن

ابزار هوش مصنوعی رایتر را می توان به عنوان یک ابزار تولید محتوای چند منظوره مبتنی بر هوش مصنوعی در نظر گرفت. شما می توانید از این ابزار برای ایجاد محتوا در شرایط زیر استفاده کنید:

تولید محتوا برای اینترنت

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی

ایجاد محتوای بازاریابی ایمیلی

تولید محتوا برای تبلیغات آنلاین و پیامک

شما می توانید موضوع و نوع محتوا را به راحتی و به سرعت در اختیار رایتر قرار دهید و بدون محدودیت تقاضا می توانید مطالب خود را ارائه دهید.

ابزار کپی برای هوش مصنوعی

اگر به دنبال ابزاری برای ایجاد محتوای هوش مصنوعی هستید که محتوای منحصر به فردی را در اختیار شما قرار دهد، Copymatic ممکن است یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. زیرا این ابزار کمترین میزان سرقت محتوا را در مقایسه با سایر ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی با 2 درصد دارد.

شما می توانید تا 1500 کلمه محتوای متنی را با ابزار Copymatic به صورت رایگان تولید کنید و پس از آن باید نسخه پولی این ابزار را با قیمت 6 دلار در ماه خریداری کنید.

HyperWrite یک ابزار هوش مصنوعی است

می‌توانیم ابزار HyperWrite را مانند chatGPT در نظر بگیریم، ابزار هوش مصنوعی همه‌کاره است که علاوه بر تولید محتوا، می‌تواند فعالیت‌هایی مانند سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و ایجاد ایده‌های بازاریابی و راه‌اندازی را انجام دهد و هر کاری که باید انجام شود جستجوی این موارد است. از این ابزار

برای اولین بار می توانید از ابزار ChatGPT به صورت رایگان استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید به استفاده از آن ادامه دهید، باید 99.19 دلار در ماه بپردازید.

ابزار هوش مصنوعی Writesonic

یکی از ابزارهای مفید برای تولید محتوا با هوش مصنوعی Writesonic است. با استفاده از این ابزار، علاوه بر ایجاد مقالات سایت، می توانید فعالیت هایی مانند بازنویسی و به روز رسانی محتوا، ویرایش مقالات، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و ایمیل را انجام دهید.

همچنین می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند راهنمای لحن محتوا، کلمات کلیدی مرتبط و تعداد کلمات برای این ابزار تولید محتوا استفاده کنید.

تولید محتوا با این ابزار تا 2500 کلمه رایگان است و پس از آن باید نسخه پولی آن را دریافت کنید که هزینه آن 67.12 دلار در ماه است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,042
  • بازدید ماه : 5,171
  • بازدید سال : 49,140
  • بازدید کلی : 148,595