loading...

روزنامه آنلاین

چاقی می تواند با عوامل ژنتیکی، تغذیه نامناسب، عضلات صورت و سایر عوامل مرتبط با سلامتی مرتبط باشد. گونه های برجسته و پر صورت شما را جوان تر نشان می دهد و چهره شما جوان تر به نظر می رسد. اما آیا راهی بر

مدیر روزنامه بازدید : 64 چهارشنبه 22 آذر 1402 زمان : 20:38 نظرات (0)


چاقی می تواند با عوامل ژنتیکی، تغذیه نامناسب، عضلات صورت و سایر عوامل مرتبط با سلامتی مرتبط باشد. گونه های برجسته و پر صورت شما را جوان تر نشان می دهد و چهره شما جوان تر به نظر می رسد. اما آیا راهی برای چاق کردن دائمی صورت وجود دارد؟ راه های چاقی در خانه چیست؟ در این مقاله از مجله پزشکی فرازطب می توانید در مورد چاقی صورت بیشتر بدانید.

روش چاقی صورت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه بدون افزایش وزن صورت خود را چاق و چاق نشان دهید؟ حقیقت این است که هیچ دارو یا غذای خاصی وجود ندارد که فقط روی صورت شما تأثیر بگذارد. در واقع، وقتی تمام قسمت های بدن شما کمی پر شود، صورت شما چاق و پر می شود. از نظر ژنتیکی، برخی افراد دارای صورت پر و برخی دیگر دارای صورت لاغر هستند. با این حال، جالب است بدانید که روش هایی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود چهره تا حد زیادی کمک کند. به طور کلی، دائمی ترین لیفت صورت، لیفت صورت است که باعث می شود صورت به طور طبیعی پرتر به نظر برسد. در متن زیر می توانید با چند روش موثر برای چاقی صورت آشنا شوید.

ماساژ Aceüz

ماساژ صورت می تواند به تحریک جریان خون و تقویت عضلات صورت کمک کند. می توانید از روغن های طبیعی مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل برای ماساژ صورت استفاده کنید. برای این کار باید مقداری روغن روی پوست خود بمالید و سپس گونه های خود را با نوک انگشتان خود به صورت دورانی ماساژ دهید. پوست خود را به سمت بالا و خارج حرکت دهید. از وارد کردن فشار به پوست خودداری کنید، زیرا این کار باعث شل شدن پوست شما می شود.

یوگای صورت

برای بهبود گردش خون در گونه های خود یوگای صورت را تمرین کنید. برای این کار باید دهان خود را کاملا باز کنید و لب های بالا و پایین را به سمت داخل بچرخانید تا دندان های جلویی شما را بپوشاند. لب های خود را روی دندان های خود باز کنید و گوشه های دهان خود را به سمت بیرون بکشید. به آرامی فک خود را به سمت جلو حرکت دهید. حدود 30 ثانیه در این حالت بمانید. در اطراف ماهیچه های ناحیه گونه ها و دهان خود تنش را احساس خواهید کرد. وقتی کارتان تمام شد، به حالت خواب عادی بروید. این تمرین را 5 بار در روز تکرار کنید.

هنگام اضافه کردن صورت ها، صاف بنشینید، قفسه سینه خود را باز کنید و شانه های خود را پایین بیاورید تا تنش در بدن شما آزاد شود

گونه های خود را نیشگون بگیرید

گونه های خود را آنقدر نیشگون بگیرید که به طور طبیعی قرمز شوند. انگشت شست و اشاره خود را به آرامی روی قسمت گوشتی گونه خود فشار دهید. این کار را به آرامی اما سریع انجام دهید و هر گونه را حدود 10 بار فشار دهید. رژگونه ممکن است گونه های شما را پر نکند، اما جریان خون را در گونه های شما افزایش می دهد و آن ها را جوان تر و پرتر نشان می دهد.

غذا

یک رژیم غذایی مناسب و متنوع می تواند به رشد و تقویت عضلات صورت کمک کند. غذاهایی مانند ماهی، تخم مرغ، محصولات لبنی، میوه ها و سبزیجات سرشار از پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که می توانند به حجیم شدن صورت شما کمک کنند.

از مرطوب کننده استفاده کنید

صورت خود را مرطوب کنید تا گونه های خود را نرم و مرطوب نگه دارید. هر روز از یک کرم مرطوب کننده صورت یا کرم مرطوب کننده روی گونه های خود استفاده کنید. بلافاصله بعد از هر بار دوش گرفتن و هر بار که صورت خود را می شویید روی پوست مرطوب بمالید. اجازه دهید به پوست شما نفوذ کند.

از کرم حاوی گلیسیرین استفاده کنید. این کرم ها برای تسکین پوست های خشک و آسیب دیده فرموله شده اند. این روش از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و پوستی جوان، شاداب و حجیم به شما می دهد.

افزایش مصرف آب

برای درمان چاقی صورت در خانه، افزایش مصرف آب و مایعات و همچنین استفاده از قوی ترین قرص چاقی صورت و بدن توصیه می شود. نوشیدن آب بیشتر پوست شما را هیدراته نگه می دارد که می تواند صورت شما را حجیم کند.

از مخلوط گلیسیرین و گلاب استفاده کنید

می توانید از گلیسیرین و ژل دوش برای بازگرداندن کلاژن سازی روی صورت استفاده کنید. 1/2 قاشق چایخوری ژل دوش را با 1 قاشق چایخوری گلیسیرین حل نشده مخلوط کنید. محلول را در یخچال نگهداری کنید و هر شب قبل از خواب روی پوست تمیز ماساژ دهید. بگذارید یک شب بماند و صبح صورت خود را بشویید. پس از حدود یک هفته، متوجه خواهید شد که پوست شما نرم تر و کمتر چین و چروک شده است. گلیسیرین پوست را مرطوب می کند و کلاژن آسیب دیده را ترمیم می کند، در حالی که ژل دوش به مرطوب شدن و تسکین پوست ملتهب یا خشک کمک می کند.

استفاده از ژل آلوئه ورا

از ژل آلوئه ورا برای بهبود خاصیت ارتجاعی پوست استفاده کنید. حدود 30 دقیقه قبل از دوش گرفتن، ژل آلوئه ورا را مستقیماً روی گونه های خود ماساژ دهید و بگذارید روی پوست شما بماند. می توانید ژل را روی صورت خود بمالید و پس از حدود 30 دقیقه با آب ولرم بشویید. این کار را هر روز تکرار کنید تا صورتتان نرم و چاق شود.

از طرف دیگر، می توانید هر روز صبح یک لیوان (250 میلی لیتر) آب آلوئه ورا بنوشید. حدود یک ماه این کار را امتحان کنید و تغییر رنگ پوست را مشاهده کنید.

ویتامین E و آنتی اکسیدان های موجود در آلوئه ورا به کاهش التهاب و سفت شدن پوست افتادگی کمک می کند.

شیر و عسل را روی پوست بمالید

برای روغن صورت می توانید شیر و عسل را روی صورت خود بمالید. برای تهیه یک ماسک صورت ارگانیک ساخته شده با شیر یا عسل، 1 قاشق غذاخوری شیر را با 1 قاشق غذاخوری عسل طبیعی مخلوط کنید. این پودر را روی صورت خود بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه روی پوست بماند و سپس پوست را بشویید. این ماسک را یک بار در روز به مدت یک هفته امتحان کنید.

شیر پروتئین مغذی دارد و به تقویت سلول های پوست و ترمیم کلاژن کمک می کند. در نتیجه پوست شما بعد از ماسک شیر و عسل سالم تر و سالم تر به نظر می رسد.

از ماسک سیب استفاده کنید

یک سیب را له کنید و حدود 20 دقیقه روی صورت خود بگذارید. با تفاله سیب سیب های پرپشت درست کنید تا گونه هایتان پر شود. این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین های ضروری است که به ترمیم و حفظ سلامت پوست کمک می کند. استفاده از ماسک سیب از آسیب بافتی و چین و چروک جلوگیری می کند و تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند.

صورت چرب با پودر شیر

شیر خشک حاوی بسیاری از ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی است. استفاده از شیرخشک می تواند پوست را مرطوب کرده و به رفع چربی صورت کمک کند. برای تغذیه صورت خود با شیرخشک باید 2 قاشق غذاخوری شیرخشک را با 1 قاشق غذاخوری عسل و 1 لیوان شیر ترکیب کرده و هر شب قبل از خواب از آن استفاده کنید.

چاقی با جوانه گندم

جوانه گندم سرشار از ویتامین B و ویتامین E است. مصرف جوانه گندم می تواند به حجیم شدن صورت، جلوگیری از پیری پوست و جوان تر به نظر رسیدن پوست کمک کند.

صورت چاق با ژله

راه حل موثر دیگری که بسیاری از افراد برای مرطوب کردن صورت خود استفاده می کنند، خوردن میوه با معده خالی است. این میوه پوست را مرطوب می کند و در درمان آکنه بسیار موثر است. بهتر است آن را صبح با معده خالی مصرف کنید.

روغن صورت را با گلاب و سیب زمینی پاک کنید

برای مالیدن گلاب روی صورت، سیب زمینی رنده شده را با گلاب مخلوط کنید. سپس این خمیر را به مدت 20 دقیقه روی پوست بگذارید. اگر پوست خشکی دارید توصیه می کنم از کمی عسل در این ماسک استفاده کنید.

تزریق چربی به پوست

تزریق چربی به صورت یکی دیگر از روش های چاق کننده صورت است که می توانید برای حجیم شدن صورت خود انجام دهید. برای این کار، پزشک مقداری چربی از سایر قسمت های بدن گرفته و به گونه تزریق می کند.

فیلرها و تزریق بوتاکس

پرکننده های پوستی را برای تقویت گونه های خود به روشی کم تهاجمی دریافت کنید. اگر می خواهید حجم صورت خود را برای مبارزه با علائم پیری بازگردانید، می توانید از فیلرها و تزریق بوتاکس استفاده کنید. با این روش چاقی صورت باید هر 6 ماه تا 1 سال تزریق را تجدید کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 180
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,945
  • بازدید ماه : 3,906
  • بازدید سال : 47,875
  • بازدید کلی : 147,330