loading...

روزنامه آنلاین

ایا برای کودک زیر ۱۱۰ سانتیمتر باید بلیط تهیه کرد یا رایگانه؟ قبل از رفتن به این مکان، یک جفت دوربین دوچشمی بگیرید و در حین قدم زدن در پارک مشرف دبی حداقل تعدادی از ۱۱۰ گونه پرنده موجود را تماشا کنی

مدیر روزنامه بازدید : 2214 شنبه 15 مهر 1402 زمان : 14:18 نظرات (0)

ایا برای کودک زیر ۱۱۰ سانتیمتر باید بلیط تهیه کرد یا رایگانه؟ قبل از رفتن به این مکان، یک جفت دوربین دوچشمی بگیرید و در حین قدم زدن در پارک مشرف دبی حداقل تعدادی از ۱۱۰ گونه پرنده موجود را تماشا کنید. در قدم اول باید اقدام به دریافت ویزای دبی کنید. اپرای دبی در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و جایزهی بهترین طراحی را در همین سال دریافت کرد. مسجد جمیرا یکی از بهترین و ارزشمند ترین نمونههای معماری اسلامی است که با الهام از مسجد الازهرا شهر قاهره ساخته شده است. از دیگر جاذبه های این شهر هستند. جاکلیدی، کیف، نوتبوک و دیگر اکسسوریهای بسیار جذاب در این فروشگاه وجود دارد که بهنوعی با تکنولوژیهای ویژه ساخته شدهاند و اینگونه به نظر میرسد که شما از آینده خرید کردهاید. بنابراین همه برندهایی که شما فکر میکنید اینجا هستند. این بازار همچنین به شما امکان چانهزنی بهمنظور تهیه اجناس با قیمتی پایینتر را میدهد، بنابراین بازار نایف محل خوبی برای مراجعه افراد با بودجههای محدود است. بنابراین اگر قرار است در فصل شلوغ زمستان به دبی سفر کنید، میتوانید به این ساحل بروید تا کمتر درگیر شلوغی شوید. هتل فیرمونت دبی یک هتل 5 ستاره در خیابان شیخ زاید و در تقاطع مرکز تجارت بین المللی دبی است که در 34 طبقه و در سال 2002 ساخته شده و در سال 2014 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است. هتل فرمونت دبی یک هتل ۵ ستاره هست که در محدوده بزرگراه شیخ زاید قرار گرفته است. هتل فیرمونت دبی جزو هتل های زنجیره ای برند فیرمونت می باشد که به جز دبی در سایر شهرهای بزرگ دنیا نظیر استانبول نیز هتل های لوکس و 5 ستاره دارد. البته این پارک دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافیشاپ و فروشگاه است که میتواند برای پدر و مادرها نیز سرگرمکننده باشد. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید این موزه کاملاً با محیطزیست سازگار است و ایستگاه تولید برق خورشیدی خودش را دارد.

ولی باید بدانید قیمت بلیط این جاذبه گردشگری تنها 15 درهم است که شما می توانید این بلیط را هم به صورت آنلاین و به صورت حضوری خریداری کنید. این خیابان یکی از بهترین دیدنی های دبی به شمار می آید و یک مکان بسیار متفاوت بوده که می توانید از نزدیک آن را ببینید. خیابان شیخ زاید نیز یکی از شاهراه های ارتباطی مهم در این شهر بوده که شکل و شمایلی متفاوت با بزرگراه های دنیا دارد. در این پارک که جزو بزرگترین مجموعه های واقعیت مجازی در دنیا می باشد، انواع بازی های مهیج و سرگرم کننده به صورت تک نفره و چند نفره در ژانرهای مختلف ورزشی، ماجراجویی، ترسناک و … موزه دبی مکانی است که در آن تاریخ و واقعیت مدرن به طور یکپارچه در هم آمیخته شده و آن را به یک مکان فرهنگی برجسته و تاریخی در دبی تبدیل کرده است. این موزه یکی از موزه های دبی است که با هدف نمایش آداب و رسوم زندگی مردمان بومی دبی به وجود آمده است.این روستا تنها یک مکان دست ساز است که در مکانی به مساحت 10 هزار متر مربع ساخته شده است.خانه های این روستا از خشت و گل ساخته شده است و به خوبی سبک زندگی اعراب را در بیابان ها و کوهستان ها و روستا ها به نمایش گذاشته است.

این موزه نه تنها مکانی برای دفاع بود، بلکه به عنوان زندان، پادگان و انبار اسلحه نیز به کار برده میشد. این مرکز خرید، یکی از پروژههای برج خلیفه است که با بیش از ۱۱۲هزارمترمربع مساحت و حدود ۱۲۰۰ فروشگاه، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجاری جهان شناخته شده است. بندر باستانی دبی به عنوان یک مسیر تجاری مهم عمل میکرد که به صورت هنرمندانه در نمایشگاههای مختلف این موزه توضیح داده شده است. زمانی که به عنوان یک مرکز تجارت طلا شناخته شد، غواصی مروارید نیز نقطه قوت آن بود. در درون موزه، مجموعهای از نمایشگاهها را خواهید دید که در داخل موزه به نمایش گذاشته شدهاند، مانند نمایشگاه سفالها، مجسمههای حیوانات، شیوه باستانی غواصی مروارید، فروشگاههای مربوط به اوایل دهه 1950، برخی از آثار باستانی مربوط به 3000 سال قبل از میلاد و موارد دیگر. همچنین شامل چندین دیوراما و آثار باستانی به قدمت 3000 سال قبل از میلاد است که زندگی در امارت را پیش از ظهور نفت نشان میدهند. بازدید از این موزه مراحل مختلف زندگی در دبی، قبل و بعد از رونق نفت را نشان میدهد. البته افتتاح رسمی این مرکز خرید دو ماه بعد یعنی در ماه نوامبر اتفاق افتاد که اتفاقا با افتتاح رسمی مرکز اسکی دبی در مجموعه امارات مال دبی همزمان بود. اگر برایتان مهم است که حتماً این پیادهروی باشکوه را تماشا کنید، برنامهتان را جوری بچینید که در این ساعات، در مجموعه حضور داشته باشید. نکته مهم این است که قبل از رزرو بلیت حتماً ساعتی که مدنظر دارید را انتخاب کنید؛ زیرا این موزه دارای ساعات شلوغ و خلوت بازدید است. باید بگوییم که این مجموعه معمولاً در ساعات ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰ خلوتتر بوده و این ساعات، اوقات بهتری برای بازدید هستند.

عموماً ساعت 4 بعدازظهر شلوغترین ساعت بازدید از این موزه محسوب میشود پس بهتر است بازدید خود را به ساعات خلوتتری موکول کنید. پس از اتمام پروژه محله تاریخی دبی، این مجموعه به مجموعه ای از 23 گالری تبدیل می شود. شما می توانید هر کدام از این فعالیت ها را در پارک آبی تجربه کنید و در کنارش با بردن فرزندان تان به شهربازی این مجموعه یک روز شاد و خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم بزنید. در اینجا به معرفی سه تا از موزه های دبی که حتما باید به آن خا سر بزنید می پردازیم. این جزیره ساخته دست بشر که در آبهای درخشان خلیج فارس قرار گرفته است، ترکیبی عالی از فعالیتهای لاکچری، سرگرمیها و تجربههای خانوادگی را فراهم میکند. لازم به ذکر است این ساحل بواسطه قرار گیری هتلی به همین نام در آن بسیار در میان مردم و مخصوصا افراد ثروتمند شناخته شده و محبوب و همچنین پرطرفدرا می باشد و زمانی که به آنجا بروید می توانید بسیاری از توریست های خارجی را نیز در آنجا ببینید که برای گردش و تفریح به این ساحل زیبا که دارای منظره ای چشم نواز و رویایی می باشد سر زده اند. نکتهای که باید در پرواز خارجی توجه داشته باشید، بیمه مسافرتی است؛ زیرا شما را از هر حادثهای در خارج از کشور مصون نگه میدارد. در ساخت این سازه تنها از ربات استفاده شده است و 1024 پنل بدنه خارجی آن را تشکیل میدهند. باتوجهبه هدفی که برای موزه آینده دبی در نظر گرفته شده است، این موزه از 3 بخش کلی تشکیل شده است. دوست گرامی برای آشنایی با گشت و گذارهای دیگر دوستان از شبکه اجتماعی تیشینه دیدن کنید. اگر می خواهید با دوستان خود به رقابت سرعت بپردازید این سرسره بسیار مناسب شما خواهد بود.

ورود به این گالری شما را به دهه 1950 میبرد، جایی که میتوانید فروشندگان فروشگاههای مختلف را در حال خرید و فروش کالا ببینید. در این بازار معمولاً قیمت کالاها قابل مذاکره است و شما میتوانید با فروشندگان توافقی برای کاهش قیمت داشته باشید. به همین دلیل غرفه کشور قطر از فاصله دور هم قابل تشخیص است. غرفه امارات در دهکده جهانی دبی را میتوان از فاصله تشخیص داد زیرا ساختمانهای آن دقیقاً به صورت معماری باستانی عربی ساخته شده است که ویژگی اصلی آنها بیرون زدن چوبهای تیر از دیوارهای آن است که در اطراف آن بناهای ستون مانند و برجکهایی به صورت دایره قرار دارند که از خشتهای خام ساخته شدهاند. فرودگاه بین المللی دبی در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد. حقایق جالب زیادی در مورد فرودگاه بین المللی دبی وجود دارد که برای بسیاری ناشناخته است. به خاطر جاذبه های داون تاون معمولا بهترین منطقه برای رزرو هتل در دبی به شمار می آید. اگه واسه خرید به دبی سفر می کنید باید بدونید که منطقه درستی رو انتخاب کردین ، چون از نظر بازار ها ، پاساژ ها و مراکز خرید نزدیک ترین محله رو انتخاب کردین ، این منطقه به بازارهای نوستالژیک و قدیمیش شهرت داره و حسابی هم شلوغ و مورد توجه گردشگراییه که سالانه به دبی سفر می کنند . این موزه در محله تاریخی الفهیدی قرار دارد.

امارات مال در البرشا یک، تقاطع چهار جاده شیخ زاید دبی قرار گرفته است. این روستا به عنوان یک مکان تاریخی حفظ شده و فرهنگ و تاریخ امارات متحده عربی را به نمایش می گذارد. شما می توانید اقلام سنتی را به عنوان سوغاتی بخرید، و طیف وسیعی از غذاها را می توانید در هنگام خرید میل کنید. اما اکنون شهر آتلانتیس در آکواریوم لاست چمبرز به نمایش گذاشته شده است و شما با سفر به دبی و دیدن از آکواریوم لاست چمبرز می توانید این شهر جادویی را نیز تماشا کنید. شما با کار کارمندان و کارشناسان پشت صحنه این آکواریوم نیز در این تور آشنا می شوید. باید به لینک مراجعه کنید و با جاذبه های این شهر بیشتر آشنا شوید. رزرو ریالی : برای رزرو بلیط پارک آبی لاگونا، میتوانید به وبسایت رسمی پارک مراجعه کرده و از طریق سامانه آنلاین رزرو، تاریخ و ساعت بازدیدتان را انتخاب کنید و بلیط خود را خریداری کنید. پس از آن که شما را با خیابان السیف آشنا نموده و در رابطه با آن توضیحات کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما مطرح گردد که چرا خیابان السیف دبی محبوب و اهمیت بسیار زیادی در بین گردشگران و گردشگر ها دارد.

پس اگر میخواهید در ساحل کایت آفتاب بگیرید یا شنا کنید حتما وسایل لازم را همراه خود ببرید. همچنین در فضای حمام هر اتاق یک وان حمام به همراه وسایل مخصوص برای هر نفر قرار داده شده است. حمام های بزرگ این هتل از محصولات مرغوب Le Labo استفاده میکنند. از دیگر رستوران های این مجموعه می توان به "المهارا" اشاره کرد که با داشتن یک آکواریوم بزرگ دریایی، توجه هر مسافری را به خودش جلب می کند. نمایش های فواره آتش، انبوهی از غذاهای خیابانی خوشمزه در امتداد خیابان کیوسک، بازار چات هندی و بازار شناور نیز در این مجموعه وجود دارد. یک و نیم ساعت قایق سواری در شب در امتداد نهر دبی، به شما این امکان را میدهد تا شهر قدیمی و جدید دبی را تماشا کنید. اما بهترین قیمت را برای شما از بین معتبرترین سایت های فروش بلیط هواپیما پیدا می کنیم. بهترین موزه های دبی با آثار تاریخی بی نظیر را از دست ندهید! جنگلهای بارانی، جنگلهای انبوهی هستند که در مناطق گرم و پرباران نظیر آمریکای جنوبی، آمریکای مرکزی و جنوب شرق آسیا بهوجود میآیند. مرکز حقوق بشر خلیج فارس (GCHR) اعلام کرد: اغلب خانههای بازداشتشدگان نظیر احمد التبور النعیمی بازرسی شده است. همچنین میتوان قسمتهای مختلف موزه را که منعکسکننده فضای بازارها و خانههای سنتی از گذشته است نیز، کاوش کرد.

موزهها یکی از مکانهایی هستند که روایتگر تاریخ و گذشته یک شهر و کشور هستند. نمایشگاههای واقع در موزه دبی نیز چگونگی پیشرفت شهر در طول سالها بر اساس تمدنی عمیقاً ریشهدار را توضیح میدهد. در این مجموعه میتوانید رستورانهای متنوعی را نیز پیدا کنید. معماری پیچیده در فضای داخلی موزه، عتیقههای محلی و آثار باستانی که طی قرنها از کشورهای آسیایی و آفریقایی خرید و فروش میشدند، به مجموعه غنی موزه میافزایند. در اینجا شما فرصتی برای آشنایی با تاریخ غنی فرهنگی دبی به دست میآورید که برخلاف شهر مدرن امروزی است. احتمالاً برای شما هم سؤال شده که شعر عربی که روی ساختمان موزه نوشته شده است چه مضمونی دارد و توسط چه کسی سروده شده است. به طور حتم برای هر طرفدار فیلم، جشنواره بینالمللی فیلم دبی موقعیتی عالی است که آن را در خاطرات ماندگار خواهد کرد. این موزه برای تکامل سرگرمی های دیداری با مشاهده ابزار و دستگاه های اولیه فیلم سازی ساخته شده است.این موزه چیزی در حدود 300 دستگاه عتیقه را در خود جای داده است.موزه تصاویر متحرک از ساعت 10:30 صبح تا 3 بعد از ظهر پذیرای مراجعین است. یک هتل بسیار عالی و نسبتاً گران، برای گردشگرانی است که علاوه بر امکان دسترسی به مراکز خرید، می توانند از امکانات رفاهی هتل نیز استفاده کنند. برای گردشگرانی که علاقه مند به یادگیری فرهنگ امارات هستند، بازدید از این مکان، ضروری است. هندی لین یک کوچه شلوغ کوچک درست در کنار نهر دبی است که مغازههای کوچکی را در خود جای داده و اقلام عبادی برای گردشگران هندو در آن فروخته میشوند.

در این ساحل میتوانید در کنار شترها با چشم انداز زیبای دریا و همینطور چرخ و فلک زیبای آن، عکسهای بی نظیری بیاندازید. این چرخ فلک با تم دایناسورها به همان اندازه که می آیند منحصر به فرد است! چشم دبی چرخ و فلکی خارق العاده و منحصر به فرد در قلب جزیره مصنوعی و رویایی واتربلو دبی است که چشم انداز دید پرنده از شهر دیدنی دبی و از ارتفاع 250 متری به گردشگران خود هدیه می دهد. مرکز خرید ابن بطوطه یکی از مرکزهای خرید منحصر به فرد و بزرگ در دبی می باشد که با توجه به معماری و فرهنگ کشورهای متمدن باستانی از جمله ایران، که در نوشته های ابن بطوطه، سیاح مشهور به آنها اشاره شده، بنا گردیده است. هتل فرمونت دبی موقعیت های غذاخوری منحصر بفردی مانند ،غذاخوردن در تاریکی در Noire و Café Sushi که در آن نوآوری با سنت ادغام میشوند را، ارائه میکند. دبی مکانهای تاریخی زیادی دارد که در طول سال بازدیدکنندگان از نقاط مختلف جهان را مجذوب خود میکند. در سال 1969 شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم، نامهای به شیخ بدر محمد آل صباح، رئیس دفتر دولت در کویت صادر کرد و از یک متخصص موزه برای کمک به تاسیس موزه در دبی، دعوت کرد. از آن جا که این خیابان بسیار طولانی است، احتمالا برای یک بار هم که شده سروکار شما به آن خواهد افتاد. احتمالا تا قبل از اینکه نام پیست اسکی دبی به گوشتان برسد، وجود برف در شهر کویری دبی و امکان اسکی در آن، برایتان عجیب و دور از ذهن بود. موزه قدیمی دبی یکی از قدیمیترین موزههای شهر دبی است که کل محوطه اطراف این بنای دیدنی، شامل ساختمانهای سنتی با برجهای بادگیر و حیاطهایی است که طبق معماری اصلی عربی بازسازی شدهاند. در محوطه هند قدرت و شکوه دوران فرمانروایی مغولان به رخ کشیده و طراحی محوطه اصلی این قسمت از تاج محل الهام گرفته است.

ازآنجاکه لازم بوده هر پنل بهصورت جدا ساخته شود و حروف مرتبط با شعر روی آنها درج شود، چیزی حدود 18 ماه طول کشیده تا این نمای بیرونی تکمیل شود. حسینیه گراشیهای(شهری در جنوب استان فارس) مقیم امارات دهها سال است که در ماه محرم اقدام به برگزاری خیمههای عزای سالار شهیدان امام حسین(ع) مینماید. این سالن قابلیت برگزاری مسابقات را در فصول گرم نیز دارد. مساحت کل موزه نیز 4000 متر مربع است. دسترسی به بازار پارچه دبی بسیار آسان است و می توانید به راحتی از طریق وسایط حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به این مکان بسیار دیدنی و پررفت و آمد برسانید. علاوه بر خانه ها شما می توانید ابزار و وسایل سنتی اعراب را نیز در این موزه ببینید.این موزه از ساعت 08:30 صبح تا 10:30 شب باز است و مهم ترین بخش های آن عبارتند از خانه های قدیمی,بخش کشاورزی,بخش طب سنتی و بخش کار و مهارت این موزه.در ضمن مسافران تور ارزان دبی بهتر است بدانند که بازدید از این موزه رایگان است. از ویژگی های هتل ورسایی دبی دسترسی به وسایل حمل و نقل و عمومی دب یمیباشد. بازدیدکنندگان می توانند از طریق آثار هنری، نقشه ها و نقل قول های بنیانگذاران، تاریخ امارات را گام به گام به یاد بسپارند. از غرفه بازدیدکنندگان تا باغ درخت اتحاد، مکان های مختلف بینشی در مورد تاریخ و زندگی فعلی امارات به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. هرگاه صحبت از دبی و سفر به دبی می شودناخودآگاه شاید در ذهنتان آسمان خراش و جاذبه های مدرن این شهر خودنمایی کنند اما موزه های دبی را فراموش نکنید.اگر شما از جمله افرادی هستید که علاقمند به آشنایی با تاریخ و پیشینه دبی هستید در تور دبی خود به موزه های دبی هم سری بزنید.

سپری سری به دنیای زیر آب در آکواریوم غول پیکر دبی مال بزنید و از تماشای بیش از 2000 جانور آبزی، کوسه ماهی های بزرگ و خطرناک در نزدیکی خودتان، تنها در آنطرف شیشه لذت ببرید. همچنین می توانید به طور مستقیم در مورد بیمارستان ماهی ها، سیستم تصفیه آب و سایر موارد جذاب که چگونگی مراقبت از ۱۵۰۰۰ حیوان دریایی را آشکار میکند را یاد بگیرید. برای استفاده از مترو می توانید از ایستگاه مترو رشیدیه با شماره 102، از ایستگاه مترو یونیون (مسیر شامل خیابان بانیاس، خیابان الرباط، ناد الحمار) با شماره 103، از ایستگاه الغبیبه (مسیر شامل خیابان شیخ رشید، ایستگاه مترو الجفیلیه، خیابان زبیل دوم، دبی-خیابان العین) با شماره 104 به این مجموعه بروید. خیابان شیخ زاید در واقع یکی از بزرگ ترین شاهراه ها بوده و برای تماشای چشم اندازهای مرتفع و زیبای شهر می توانید از آن استفاده کنید. یکی از شهر هایی که همیشه در تیررس اینگونه افراد قرار دارد، شهر دبی است. بخش سفر به آینده در طبقه دوم قرار دارد. علت ساخت موزه آینده دبی نیز ترویج و توسعه نوآوری بخصوص در بخش هوش مصنوعی و رباتیک است. علاوه بر ماشین سواری، از شما با انواع خوراکیها و نوشیدنیها پذیرایی میشود و همچنین نمایش رقص عربی نیز برای شما برگزار خواهد شد که بسیار دیدنی است.

همچنین پیشنهاد میکنیم بلیت پیادهروی برج را بخرید که صندلیهای ردیف جلو را برای نمایش فواره در اختیار شما قرار میدهد. موزه دبی، در داخل قلعه الفهیدی قرار دارد که تا سال 1896 خانه یک پادشاه بسیار قدرتمند بود. تپه سبز نماد استواری و ریشه قدرتمند نوآوری است، ساختمان بیضی نشاندهنده آینده درخشان و فضای خالی آن بخشی است که هنوز خلق نشده و امیدی است که به توسعه فناوری میتوان داشت. برج خلیفه، دبی مال و فناوری های مدرن دبی تنها چند مورد از مواردی هستند که پیشنهاد می شود در دبی حتما ببینید. اما قهرمانان آینده فناوری چه کسانی هستند؟ بخش فروشگاهی موزه آینده در طبقه همکف چه امکاناتی دارد؟ برای بازدید از موزه آینده دبی میتوانید از ساعت 10 صبح تا 19:30 عصر اقدام کنید. بهترین زمان برای بازدید از موزه دبی نیز بین ماههای نوامبر و آوریل است که آب و هوا نسبتاً خنکتر از بقیه ماههای سال است. اگر به تست کردن غذاهای خیابانی علاقه دارید و خوردن نخود شما را اذیت نمی کند رستوران اپریشن فلافل یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. مرحوم شیخ راشد بن سعید آل مکتوم در سال 1971 قلعه الفهیدی را در طول سلطنت خود بازسازی کرد تا به عنوان یک موزه نمادین برای همیشه تاریخ باستانی عرب را حفظ کند. همچنین میتوانید از کروز دیدنی Dhow که در طول روز به عنوان یک نمایش سرگرمی برای گردشگران برگزار میشود نیز دیدن کنید. اما دیدنی ها و معماری های باشکوه این کشور فقط مختص به شهر دبی نمی باشد، بلکه این کشور به طور کلی رو به پیشرفت بسیار زیادی است. ساحل دوستان میتوانند از خورشید و شن در یکی از ساحل های دبی استفاده کنند که ساحل عمومی جمیرا ست و فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارد. فاصله مرکز خرید امارات مال Mall of The Emirates که پیست اسکی دبی در آن قرار دارد تا هتل فیرمونت دبی فقط 20 دقیقه میباشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ماشین در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,270
  • بازدید ماه : 1,692
  • بازدید سال : 45,661
  • بازدید کلی : 145,116