loading...

روزنامه آنلاین

وقتی صحبت از لپ تاپ های مقرون به صرفه به میان می آید، نام لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 همیشه در صدر لیست قرار می گیرد. تنها در سال 2020 بود که لنوو سری مفهومی اقتصادی خود را در سه زیر سری 3 و 5 عرضه کرد. ل

مدیر روزنامه بازدید : 113 چهارشنبه 04 بهمن 1402 زمان : 20:59 نظرات (0)


وقتی صحبت از لپ تاپ های مقرون به صرفه به میان می آید، نام لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 همیشه در صدر لیست قرار می گیرد. تنها در سال 2020 بود که لنوو سری مفهومی اقتصادی خود را در سه زیر سری 3 و 5 عرضه کرد. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های موجود در بازار است. لپ تاپ لنوو ip3 با مشخصات و اندازه های مختلف در فروشگاه ها موجود است و در بین اقشار مختلف مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. با ما همراه باشید و لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 را معرفی کنید.

قیمت IDEAPAD 3

قیمت لپ تاپ IdeaPad 3

قیمت لپ تاپ لنوو IdeaPad 3 سری یکی از اصلی ترین مزیت های رقابتی این دستگاه است. این مدل ها برای کسانی که می خواهند بدون خالی کردن حساب بانکی خود لپ تاپ بخرند گزینه بسیار خوبی هستند. همانطور که قبلا ذکر شد طیف وسیعی از کاربران به دلیل تنوع مشخصات این سری را انتخاب کرده اند. چه دانشجو باشید، چه کاربر حرفه ای یا فردی که می خواهید محصولی را برای تماشای محتوای ویدیویی یا وب گردی انتخاب کنید، لپ تاپ IP3 Lenovo برای شما مناسب است.

یکی دیگر از مزایای لپ تاپ Lenovo ideaPad 3 وزن کم و قابلیت حمل آسان آن است. این ویژگی باعث می شود سری Ideapad 3 برای افرادی که زیاد سفر می کنند و نیاز دارند همیشه لپ تاپ خود را همراه خود داشته باشند ایده آل باشد.

کامپیوترهای Lenovo IdeaPad 3 علیرغم قیمتی که دارند از نظر امکانات و عملکرد خوب هستند و به راحتی کاربر را به خود جذب می کنند. در حالی که این سری ممکن است زرق و برق و زرق و برق لپ تاپ های رده بالا را نداشته باشد، اما همچنان قدرت و عملکرد کافی برای استفاده روزمره را ارائه می دهد. در ادامه به معرفی و ارزیابی ویژگی های اصلی این مجموعه می پردازیم.

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ IdeaPad 3

طراحی شیک و مدرن این سری را مشخص می کند. این لپ‌تاپ‌ها در رنگ‌های متنوعی مانند خاکستری، آبی و قرمز موجود هستند که انتخاب بیشتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهند. علاوه بر این، سری لپ تاپ Ideapad 3 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دوام بالایی را تضمین می کند. نوت بوک های سری Ideapad 3 ساختار محکمی دارند و ضربه ها و برخوردهای روزانه را به خوبی تحمل می کنند. به گفته لنوو، لپ‌تاپ‌های ارائه‌شده در این سری برای اطمینان از استاندارد و کیفیت آن‌ها به‌شدت تست شده‌اند.

طراحی صفحه کلید Lenovo ideapad 3 به همراه ابعاد جمع و جور و فاصله کافی بین کلیدها، تجربه رضایت بخشی را تضمین می کند. به جز مدل های 14 اینچی، تقریبا تمامی مدل های لپ تاپ ip3 لنوو دارای صفحه کلید کامل هستند. (یعنی یک صفحه کلید کامل با اعداد numpad).

وزن سبک و قابل حمل بودن لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 این محصول را مورد پسند بسیاری از کاربران قرار داده است. اندازه لپ تاپ برای بسیاری از کاربران یک فاکتور مهم در نظر گرفته می شود. به همین دلیل لنوو دقت کرده است که وزن لپ تاپ بین 75 گرم تا 1.7 کیلوگرم باشد تا حمل و نگهداری آن در کوله پشتی یا کیف راحت باشد. طراحی نازک و باریک این سری نیز استفاده و نگهداری آن را در فضاهای تنگ آسان می کند

به طور کلی طراحی لپ تاپ های لنوو نسبت به بازه قیمتی محصولات قابل اعتماد و مناسب است. طراحی مدرن و شیک، استفاده از متریال با کیفیت در ساخت، صفحه کلید، دکمه ها، ترک پد صاف، لبه های باریک اطراف صفحه نمایش و کیفیت صدای خوب و همچنین قیمت لپ تاپ آیپد 3 این محصول را بیش از سایرین جذاب کرده است. برندهای بیشتری وجود دارد و این محصول انتخاب اول کاربران است.

صفحه نمایش Lenovo IdeaPad 3

بنابراین، به یکی از جذاب ترین و جذاب ترین قسمت های لپ تاپ IdeaPad 3  دیجی چه یعنی صفحه نمایش می رسیم. لپ‌تاپ‌های Lenovo IdeaPad 3 با اندازه‌های مختلف صفحه نمایش، بسته به مدل، از ۱۴ تا ۱۷ اینچ عرضه می‌شوند. وضوح صفحه نمایش نیز به مدل بستگی دارد. اکثر لپ‌تاپ‌ها دارای نمایشگرهایی با رزولوشن فول اچ‌دی (1920 در 1080) هستند که تصاویر واضح و شفافی را ارائه می‌دهند. یکی از ویژگی های قابل توجه سری IdeaPad 3 لنوو، حاشیه باریک اطراف نمایشگر است که ظاهری براق و زیبا به این سری بخشیده است. نسبت نمایشگر به بدنه باعث می شود صفحه نمایش بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

از نظر روشنایی و رنگ در مقایسه با قیمت ارائه شده و سایر رقبا عملکرد خوبی دارند.

این لپ‌تاپ‌ها دارای روکش ضد تابش نور هستند که به کاهش درخشش و انعکاس کمک می‌کند و استفاده از لپ‌تاپ را در محیط‌های نسبتاً روشن آسان‌تر می‌کند. زاویه دید مناسب برای تماشای فیلم و اشتراک گذاری محتوا با دیگران از دیگر ویژگی های نمایشگر این لپ تاپ ها است. نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که سطوح روشنایی لپ تاپ های Lenovo IdeaPad 3 ممکن است برای استفاده در فضای باز یا محیط های بسیار روشن کافی نباشد. علاوه بر این، دقت رنگ ممکن است برای ویرایش حرفه ای عکس یا فیلم مناسب نباشد، زیرا صفحه لپ تاپ Lenovo ideapad 3 ممکن است نتواند طیف کامل رنگ ها را با دقت بالا نمایش دهد.

به طور کلی، نمایشگر Lenovo IdeaPad 3 تعادل خوبی بین قیمت و عملکرد دارد. حاشیه‌های باریک، پوشش ضد انعکاس و زوایای دید وسیع برای استفاده روزمره، مانند مرور وب، تماشای برنامه‌های ویدیویی و کار با برنامه‌های مایکروسافت آفیس، ایده‌آل هستند. با این حال، اگر می خواهید رنگ دقیق یا سطوح روشنایی بالا برای کار خود داشته باشید، ممکن است بخواهید به مدل های بالاتر در این محدوده نگاه کنید. با این حال، حاشیه های نازک و پوشش ضد انعکاس به جذابیت کلی صفحه می افزاید و آن را برای کاربران نیمه حرفه ای ایده آل می کند.

پورت ها و اتصالات در Lenovo IP3

خوشبختانه با توجه به قیمتی که لنوو برای محصولات خود در نظر می گیرد، دست خود را در قسمت بنادر محدود نکرده و انواع پورت های این سری را پوشش داده است. در کناره های لپ تاپ پورت های مختلفی مانند پورت HDMI، پورت USB-A و USB-C و کارت خوان SD وجود دارد. این پورت ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی دستگاه های خارجی مانند مانیتور، دوربین و ... را به هم متصل کنید، پورت پرسرعت USB-C نیز اطلاعات را با سرعت بالایی برای کاربر منتقل می کند. از این پورت می توان برای شارژ تلفن همراه نیز استفاده کرد.

در بخش بی سیم، لپ تاپ های Lenovo IdeaPad 3 دارای قابلیت بلوتوث و Wi-Fi هستند. لپ‌تاپ‌ها معمولاً دارای Wi-Fi 5 (802.11ac) هستند که اتصال بی‌سیم سریع و مطمئنی را فراهم می‌کند. برخی از مدل‌ها دارای Wi-Fi 6 (802.11ax) برای سرعت بیشتر و عملکرد بهتر شبکه هستند.

شایان ذکر است که برخی از مدل های سری IdeaPad 3 لنوو ممکن است دارای پورت اترنت نباشند. لنوو این پورت‌ها را برای نازک‌تر کردن لپ‌تاپ محدود کرد. اما با خرید مبدل USB به اترنت می توان این مشکل را به راحتی حل کرد.

نوت بوک های سری IdeaPad 3 دارای وب کم و میکروفون هستند که برای برقراری تماس تصویری در جلسات آنلاین استفاده می شوند و تقریباً به همان اندازه خوب هستند. با این حال، انتظار کیفیت بالا را نداشته باشید.

در کل لپ تاپ های این سری نسبت به قیمت مقرون به صرفه رضایت کامل کاربر را جلب می کنند. انواع پورت ها به خصوص USB باعث می شود تا نیاز همه کاربران به راحتی برطرف شود. در حالی که فقدان پورت اترنت در برخی مدل ها ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد، اما می توان آن را به راحتی با یک تبدیل برطرف کرد.

باکتری ها

باتری Lenovo IdeaPad 3

یکی از مهم ترین اجزای هر لپ تاپ باتری است. سری Lenovo IdeaPad 3 با باتری های مختلف به فروش می رسد. به طور کلی این لپ تاپ ها با یک بار شارژ تا 6 ساعت قابل استفاده هستند. البته عمر واقعی باتری بسته به نوع استفاده و مدل لپ تاپ متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، اگر از لپ تاپ خود برای کارهای سنگین مانند ویرایش ویدیو یا بازی استفاده می کنید، عمر باتری قطعا کاهش می یابد و عملکرد آن نیز کاهش می یابد. شایان ذکر است که عمر باتری Lenovo IdeaPad 3 ممکن است به خوبی برخی از لپ تاپ های رده بالا در بازار نباشد. با این حال، با توجه به قیمت این لپ تاپ ها، عمر باتری مناسب است و باید برای اکثر کاربران کافی باشد.

یکی دیگر از عواملی که در رابطه با عمر باتری لپ تاپ های Lenovo IdeaPad 3 باید در نظر گرفت، سرعت شارژ آن ها است. برخی از مدل ها دارای عملکرد شارژ سریع هستند که به شما امکان می دهد باتری را تا 80 درصد تنها در یک ساعت شارژ کنید. به طور کلی، عمر باتری سری IdeaPad 3 لنوو نسبت به محدوده قیمتی آن بسیار خوب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 1,848
  • بازدید سال : 45,817
  • بازدید کلی : 145,272