loading...

روزنامه آنلاین

نصب حفاظ پنجره راه دیگری برای محافظت از آکاردئون شما و فناوری جدید در الکترونیک است. امنیت الکترونیکی در ورودی نصب شده است. علاوه بر امنیت، زیبایی بیشتری به درب می بخشد. این کرکره با موتور و الکترونیک

مدیر روزنامه بازدید : 63 شنبه 25 فروردین 1403 زمان : 12:07 نظرات (0)


نصب حفاظ پنجره راه دیگری برای محافظت از آکاردئون شما و فناوری جدید در الکترونیک است. امنیت الکترونیکی در ورودی نصب شده است. علاوه بر امنیت، زیبایی بیشتری به درب می بخشد. این کرکره با موتور و الکترونیک کار می کند. با کنترل از راه دور به راحتی باز و بسته می شود. حفاظ پنجره انواع مختلفی در بازار موجود است که بهترین و جدیدترین آنها از نوع الکترونیکی می باشد. برخی از این محصولات در گاراژها، فروشگاه های بزرگ، مغازه ها، خانه ها یا ویلاها استفاده می شوند. در ایپاکو به خواص و ساختار آن می پردازیم.

حفاظت الکتریکی چیست؟

یکی از لوازم جانبی مهمی که به افزایش امنیت کمک می کند، محافظ کرکره برقی آپارتمان است. استفاده روزانه از کرکره های دستی در مقایسه با مدل های الکترونیکی بسیار دشوار است. با پیشرفت تکنولوژی کرکره برقی حفاظ درب و پنجره طراحی و ساخته شده است. با فشار دادن دکمه باز کردن روی ریموت کنترل، شاتر به صورت افقی در سمت باز تا می شود. مدل های مورد استفاده برای مناطق مسکونی از نظر مصالح ساختمانی و نوع طراحی کاملاً با مناطق تجاری متفاوت است. تفاوت در ظاهر انواع محافظ پنجره کرکره برقی باعث کاهش یا افزایش امنیت نمی شود.

قطعات تولید پرده برقی

موتور کرکره برقی: وظیفه موتور تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است، در واقع با فشردن دکمه کرکره کنترل از راه دور، موتور تیغه را حرکت داده و آن را به سمت بالا یا پایین حرکت می دهد.

سه نوع موتور اصلی وجود دارد:

مرکزی: نوعی موتور کرکره برقی است که امروزه مورد استفاده قرار نمی گیرد.

لوله ای: این نوع موتورها برای پرده های سبک با تردد کم مناسب هستند. فضای کمی را اشغال می کنند و در دو نوع صنعتی و کوچک تولید می شوند.

ساید: موتورهای ساید علاوه بر اینکه برای کرکره های شلوغ و ترافیک سنگین مناسب هستند، به دلیل باطری بودن، هزینه بیشتری نیز نسبت به دو گزینه دیگر دارند.

تیغه کرکره برقی: قسمت اصلی کرکره تیغه نام دارد که بر اساس جنس به انواع آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات تقسیم می شود. لت ها ظاهر کرکره ها را تشکیل می دهند، بنابراین در مدل های مختلف مناسب برای هر سلیقه ای تولید می شوند.

ریل کرکره برقی: به محلی که تیغه در آن قرار می گیرد و حرکت می کند ریل می گویند. لاستیک در داخل ریل برای کاهش اصطکاک بین تیغه و ریل استفاده می شود.

انواع حفاظ کرکره ای (4 مورد)

همانطور که گفتیم سپرهای زیادی وجود دارد و برای مصارف مختلفی استفاده می شود. انواع کرکره برقی را به اختصار بیان می کنیم.

کلید برق درب آپارتمان

کرکره برقی ساختمان

کرکره برقی گاراژ

فروشگاه پرده برقی

پرده برقی اتاق خواب

1. کرکره برقی درب آپارتمان

حفاظ برقی آپارتمان برای مسکونی با طراحی مدرن مفیدتر است. جلوگیری از سرقت و محدود کردن باز شدن قفل های الکترونیکی باعث افزایش امنیت می شود. با توجه به اپلیکیشن، پرده های برقی در رنگ های مختلف تولید می شوند. بسته به رنگ دیوار، می توانید گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کنید. از آنجایی که پرده ها در اثر عوامل طبیعی مانند باد، باران، گرد و غبار و ضربه آسیب می بینند، یکی از مزایای اصلی آنها ثبات رنگ است. این حفاظ ها اغلب از تیغه های فولادی استفاده می کنند، بنابراین در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. هزینه حفاظت از کرکره برقی در مقایسه با درب های فلزی ارزان تر است.

2. پنجره های برقی ساختمان

اگر می خواهید امنیت منزل خود را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم از پرده های مخصوص استفاده کنید. این حفاظ ها در دو نوع دستی و برقی هستند و بهتر است از حفاظ شیشه ای برقی استفاده شود زیرا این حفاظ ها با کنترل از راه دور باز و بسته می شوند و نیازی به اهرم مکانیکی ندارند. بنابراین امکان باز شدن بدون ریموت کنترل و کارکرد الکترونیکی نزدیک به صفر است. از آنجایی که از پلی کربنات شفاف ساخته شده است، می تواند از آلودگی صوتی و صداهای مزاحم نیز جلوگیری کند. آنها همچنین گرما را در زمستان حفظ می کنند و گرما را از تابستان دور نگه می دارند و هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

حفاظت الکتریکی

3. کرکره برقی گاراژ

یکی از رایج ترین انواع کرکره برقی حفاظ کرکره پارکینگ است. یکی از مهمترین مزایای استفاده از آن این است که جای پارک را اشغال نمی کند. بنابراین توصیه می شود در صورتی که پارکینگ شما کوچک است از این حفاظ ها استفاده کنید.

4. تابلوهای برق بخرید

کرکره برقی مغازه ها و فروشگاه ها از اولین مکان های استفاده از این نوع نگهبانی بوده و تا به امروز بهترین انتخاب برای نگهبانی فروشگاه می باشد. بنابراین، اگر محافظت قوی و قابل اعتماد می خواهید، باید به کرکره برقی فروشگاه مراجعه کنید.

مزایای حفاظت شیر ​​برقی (5 مورد)

حفاظ کرکره برقی مزایایی دارد که افراد را به خرید کرکره برقی ترغیب می کند. برخی از مزایای امنیتی کرکره برقی را به اختصار توضیح داده ایم.

کنترل از راه دور

امنیت بالا

طراحی مدرن

قیمت بسته شدن برق

امکان چاپ تبلیغات

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 245
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 2,240
  • بازدید ماه : 1,662
  • بازدید سال : 45,631
  • بازدید کلی : 145,086