loading...

روزنامه آنلاین

متن آهنگ فرزاد بهرامی کجایی ای عشق آمدی آرام و زیبا مثل شبنم روی گلبرگآمدی تا که بسازی از دلم یه قلب دلتنگاز شبی که دلسپردم راه برگشتی ندارمبا تو فهمیدم که قصه ای در سر ندارمبگو کجای این عشق دلم

مدیر روزنامه بازدید : 103 جمعه 05 خرداد 1402 زمان : 10:07 نظرات (0)

متن آهنگ فرزاد بهرامی کجایی ای عشق

آمدی آرام و زیبا مثل شبنم روی گلبرگ
آمدی تا که بسازی از دلم یه قلب دلتنگ
از شبی که دلسپردم راه برگشتی ندارم
با تو فهمیدم که قصه ای در سر ندارم
بگو کجای این عشق دلم تو را نفهمید
گل مرا چه دستی ز قلب عاشقم چید
غمت بغل گرفته مرا چو جان شیرین
بدون من کجایی، کجایی یار دیرین
بیا شبی و از دلم گذر کن
به شهر قلب من بیا و لحظه ای سفر کن
رها مکن مرا ز بند این عشق
کمی برای من تو هم خطر کن

https://musicdel.ir/single-tracks/233084/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 264
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 408
  • بازدید سال : 72,995
  • بازدید کلی : 172,450