loading...

روزنامه آنلاین

نمایندگی ایسوس مرکز تخصصی تعمیرات تخصصی محصولات ایسوس از قبیل لپ تاپ، کامپیوتر، آل این وان، تبلت، موبایل و ... می باشد. در این مرکز انواع تجهیزات و دستگاه ها وجود دارد و کارشناسان حاضر در این مرکز توا

مدیر روزنامه بازدید : 866 سه شنبه 17 مرداد 1402 زمان : 20:51 نظرات (0)


نمایندگی ایسوس مرکز تخصصی تعمیرات تخصصی محصولات ایسوس از قبیل لپ تاپ، کامپیوتر، آل این وان، تبلت، موبایل و ... می باشد. در این مرکز انواع تجهیزات و دستگاه ها وجود دارد و کارشناسان حاضر در این مرکز توانایی بالایی در استفاده از ابزار برای تعمیر انواع سیستم های کامپیوتری دارند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، آژانس ایسوس مرکز تخصصی است که به تعمیرات تخصصی انواع محصولات ایسوس از قبیل لپ تاپ، کامپیوتر، آل این وان، تبلت، موبایل و ... می پردازد. انواع ابزار و تجهیزات در این مرکز موجود است و کارشناسان حاضر در این مرکز دانش بالایی در استفاده از ابزار تعمیر انواع سیستم های کامپیوتری دارند. نمایندگی رسمی ایسوس معتبرترین محل برای تعمیر، تعمیر و تعمیر محصولات ایسوس می باشد، زیرا در این مرکز افرادی که دانش و آموزش های لازم در زمینه نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر را دارند و دوره های مختلف تعمیرات موبایل را نیز گذرانده اند، استخدام شده است. به روشی خاص

خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس

نمایندگی های ایسوس به طیف وسیعی از مشتریان و کاربران خدمات ارائه می دهند. بنابراین کاربران ایسوس برای بهره مندی از خدمات نیازی به مراجعه به مراکز دیگر ندارند.

اگر دستگاهی با برند ایسوس دارید، همیشه می توانید هر زمان که با مشکلی مواجه شدید با نمایندگی های ایسوس تماس بگیرید. این نمایندگی ها دارای دپارتمان های مختلفی هستند که لپ تاپ های ایسوس، تبلت های ایسوس، موبایل های ایسوس، آل این وان های ایسوس، مادربردهای ایسوس و سایر لوازم جانبی ایسوس را تعمیر می کنند.

مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری مختلف مانند خاموش شدن ناگهانی دستگاه، خرابی قطعات مختلف، ویروس شدن نرم افزار. در این مرکز قابل حل است.

همچنین بسیاری از دستگاه ها قبل از خراب شدن باید توسط متخصصین سرویس شوند. تعمیر و نگهداری و بازرسی دوره ای قطعات مختلف دستگاه می تواند از خرابی های پیشرفته و گران قیمت در آنها جلوگیری کند.

نمایندگی رسمی ایسوس در ایران

ایسوس یک شرکت بزرگ تولید کننده سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند. این شرکت بزرگ در تمامی کشورهای دنیا نمایندگی هایی را برای خدمات رسانی به مشتریان خود تاسیس کرده است. اما آیا ایسوس در ایران نمایندگی دارد؟ آره. نمایندگی های رسمی ایسوس در ایران در تمامی شهرها وجود دارد و انواع خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر را به کاربران ایسوس ارائه می کنند.

نمایندگی ایسوس در تهران شعبه های مختلفی دارد که می توانید با توجه به آدرس خود به هر شعبه ای مراجعه کنید.

نمایندگی ایسوس چه ویژگی هایی دارد؟

اما چرا در صورت مشاهده ایرادات مختلف در دستگاه های ایسوس خود مراجعه به نمایندگی ایسوس توصیه می شود؟ دلیل اول صلاحیت و مهارت بالایی است که تکنسین ها و تعمیرکاران نمایندگی ایسوس نسبت به سایر مراکز تعمیر دارند و در نتیجه تعمیر به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. دوم اینکه استفاده از استانداردهای جهانی تعمیر در نمایندگی ایسوس باعث می شود مشتریان از خدماتی که دریافت می کنند راضی باشند.

نمایندگی رسمی ایسوس پس از ارائه خدمات مختلف، گارانتی معتبری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. گارانتی تعمیر تضمین می کند که دستگاه شما در برابر انواع خرابی های مکرر تضمین می شود. بنابراین در صورت خرابی همان قطعه می توانید دستگاه خود را به صورت رایگان در نمایندگی ایسوس تعمیر کنید.

در صورت نیاز به تعویض قطعات، استفاده از قطعات اصلی در تمامی مراکز تعمیر الزامی نیست، اما نمایندگی های مجاز ایسوس ملزم به استفاده از قطعات اصلی هستند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

یکی از معروف ترین و بسیار محبوب ترین  مانیتور گیمینگ ایسوس محصولات تولید شده توسط کمپانی ایسوس لپ تاپ ایسوس می باشد. با توجه به کیفیت بالای لپ تاپ ایسوس و قیمت نسبتا پایین آن، افراد زیادی در کشور ما از این لپ تاپ استفاده می کنند.

مدل‌های مختلف لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌توانند نقص‌های زیادی را تجربه کنند و این خرابی‌ها به روش نگهداری کاربر و عوامل مختلف دیگری مانند نوسانات برق، تایم لپس و غیره بستگی دارد. کندی لپ تاپ ایسوس، خرابی یا خرابی صفحه نمایش، خرابی کیبورد، خرابی مادربرد، خرابی هارد و حذف اطلاعات، ویروس لپ تاپ ایسوس، هنگ برای همیشه لپ تاپ و بسیاری از مشکلات دیگر. این ممکن است به مرور زمان یا به دلیل ضربه یا خوردگی آب در لپ تاپ ایسوس اتفاق بیفتد.

در صورت مشاهده این خرابی ها در لپ تاپ ایسوس می توانید به نمایندگی مجاز ایسوس مراجعه کرده یا با شماره تلفن های موجود تماس بگیرید. پس از راهنمایی و مشاوره تخصصی، مراحل تعمیر به شما اعلام می شود و در نهایت می توانید خدمات مورد نیاز خود را به تنهایی یا در تعمیرگاه دریافت کنید.

نمایندگی تعمیرات تبلت ایسوس

تبلت ها نیز از جمله سیستم های جدیدی هستند که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برندهای مختلفی از آنها در بازار وجود دارد. ایسوس یکی از برندهای معروف تبلت است که اغلب در بازار ایران دیده می شود. کیفیت تبلت های ایسوس بسیار بالاست و تبلت ها بسیار زیبا به نظر می رسند.

تبلت ها نیز مانند لپ تاپ ها و سایر سیستم های کامپیوتری در معرض مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی هستند که در طول زمان اجتناب ناپذیر است. اما نکته مهم این است که در صورت مشاهده هر نوع آسیب در تبلت ایسوس نباید خودسرانه تعمیری انجام دهید و باید در اسرع وقت برای رفع مشکل به نمایندگی مجاز ایسوس مراجعه کنید.

نمایندگان کامپیوتر و مونوبلاک ایسوس

کامپیوترهای خانگی و آل این وان از دیگر محصولات ایسوس هستند که در بسیاری از سازمان ها، ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی این وان های ایسوس ساختار ظریف و پیچیده ای دارند، افراد تازه کار و آماتور قادر به تعمیر این دستگاه ها نخواهند بود. نمایندگی های ایسوس با بهره مندی از کارشناسان مجرب و حرفه ای در این زمینه می توانند تمامی ایسوس ها را در یک مدل مختلف عیب یابی و تعمیر کنند.

هزینه تعمیر در نمایندگی ایسوس

مزیت نمایندگی تعمیرات ایسوس فروشگاه ebuy نسبت به سایر مراکز خدماتی لیست واضح هزینه هایی است که از همان ابتدا در اختیار مشتری قرار می دهد. بنابراین مشتری هزینه دستمزد و سهم خرید را جداگانه می داند و برای او سوء تفاهم و ابهامی در این زمینه وجود نخواهد داشت. نمایندگی های ایسوس سعی می کنند با تعمیر قطعات و تعویض آنها به کاهش هزینه های کلی کمک کنند اما در صورت نیاز فوری به تعویض قطعات، استفاده از قطعات اصلی کیفیت نهایی کار را بهبود می بخشد لطفا برای تماس با کارشناسان بخش تعمیرات نمایندگی ایسوس با شماره 45102 021 تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,012
  • بازدید ماه : 1,012
  • بازدید سال : 73,599
  • بازدید کلی : 173,054