loading...

روزنامه آنلاین

امروزه شاهد استفاده از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در منازل هستیم. این پکیج در حال حاضر به عنوان جدیدترین این سیستم ها شناخته می شود.به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله تهران سرویس کاران،

مدیر روزنامه بازدید : 18 جمعه 18 خرداد 1403 زمان : 11:05 نظرات (0)


امروزه شاهد استفاده از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در منازل هستیم. این پکیج در حال حاضر به عنوان جدیدترین این سیستم ها شناخته می شود.

به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله تهران سرویس کاران، اطلاعات دقیقی در مورد پکیج در اختیار شما قرار دهیم. از این رو ابتدا شما را با این دستگاه با انواع آن آشنا می کنیم و سپس به بررسی مزایا و معایب آن می پردازیم. در نهایت پس از معرفی بهترین برندهای پکیج موجود در بازار به آموزش نصب آن می پردازیم.

پکیج چیست؟

از آنجایی که بسته بندی آن شبیه آبگرمکن های دیواری است، بسیاری از افراد این دستگاه را با آبگرمکن اشتباه می گیرند. در واقع این نظر این افراد اشتباه نیست زیرا این پکیج در واقع نوعی آبگرمکن است با این تفاوت که علاوه بر گرمایش آب مصرفی می تواند به عنوان یک موتور کوچک برای محیط ساختمان عمل کند. گرما را نیز تامین کنید. اتاق

پکیج متشکل از آبگرمکن و موتورخانه بوده و نحوه عملکرد آن تامین آب گرم آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ساختمان به عنوان آبگرمکن می باشد. همچنین، پکیج را می توان به یک موتورخانه کوچک مانند رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف متصل کرد تا به گرمایش خانه کمک کند.

اگر می خواهید تفاوت پکیج و آبگرمکن را از زبان یک متخصص بدانید، پیشنهاد می کنیم کلیپ زیر را برای توضیح خوب سردبیر و مدیر پکیج جناب آقای دکتر ببینید. استیاقی بین این دو فرق می کند. ابزار.

نحوه کار پکیج به این صورت است که وقتی شیر آب گرم را در منزل باز می کنید، از طریق سنسورهای مختلفی که در سیستم پکیج استفاده می شود مانند فلو سوئیچ یا فلومتر، پیام باز کردن شیر آب به برد دستگاه ارسال می شود. مشعل روشن می شود و آب سرد ورودی به واحد داخل مبدل گرم شده و از طریق خروجی به شیر آب هدایت می شود.

اگر پکیج خود را در حالت زمستانی قرار دهید، در صورت افت دمای محیط، سنسور پکیج آن را تشخیص داده و در نتیجه آب گرم را به سمت رادیاتورها یا سیستم گرمایش از کف هدایت می کند تا آب گرم تولید شود که با استفاده از جریان می تواند به طبیعت منتقل شود. همرفت در این دستگاه در مرحله بعد زمانی که آب گرم موجود در مسیر حرارتی یک دور گردش می کند، از حرارت آن کاسته می شود، بنابراین با استفاده از سیستم لوله برگشت، آب وارد مبدل دستگاه می شود تا گرم شود و در مسیر گرما به گردش درآید.

این چرخه تا زمانی ادامه می یابد که یک شیر آب گرم در خانه باز شود، زمانی که اولین شیر آب گرم باز می شود، جریان آب گرم در سیستم گرمایشی با کمک یک شیر برقی بسته می شود تا آب گرم وارد شود. . در نتیجه زمانی که به آب گرم نیاز دارید، بسته می تواند آن را بلافاصله در اختیار شما قرار دهد.

چه نوع بسته هایی وجود دارد؟

بسته بندی ها با توجه به نوع سوخت مصرفی، تعداد مبدل ها و عملکرد سیستم سوخت رسانی به مدل های مختلفی تقسیم می شوند.

به عنوان مثال، بسته ها می توانند تک مبدل یا دو مبدل باشند. پکیج های تک مبدل عمدتاً در خانه های کوچک با انرژی کم استفاده می شود، اما برای خانه هایی که نیاز به آب گرم زیادی دارید یا سیستم گرمایشی باید ظرفیت گرمایش بالایی داشته باشد یا آب محلی سخت است، پکیج دو مبدل انتخابی است. خوبه. . . یعنی ظرفیت حرارتی بالایی دارد و بعداً صرفه جویی می کند.

همچنین نوع عملکرد سیستم فلش پکیج بسته به فن یا نداشتن دستگاه متفاوت است. به طور کلی ساختمان هایی هستند که برنامه باید در داخل خانه نصب شود، نوع فن دار را توصیه می کنند، زیرا پنکه به حذف گازها از گرما کمک می کند و در نتیجه محافظت زیادی از ساکنان می کند. .

از طرفی برای خانه هایی که در بالکن و یا در فضای باز دیگری نصب می شوند می توان از مدل های بدون پنکه استفاده کرد.

اما پکیج ها به دو دسته اصلی پکیج های دیواری و زمینی تقسیم می شوند که هر کدام از این مدل ها کارایی خاص خود را دارند و با توجه به ویژگی هایی که دارند در ساختمان های مختلف قابل نصب و راه اندازی می باشند.

در واقع در ادامه این مطلب شما را با پکیج های زمینی و دیواری بیشتر آشنا می کنیم تا از ویژگی های متفاوت این دو نوع و اینکه در چه ساختمان هایی نصب و کار می کنند بدانید. برای تعمیرات پکیج با ما تماس بگیرید.


بسته بندی زمین

پک های زمینی بیشتر شبیه موتورخانه هستند و از آنجایی که این دستگاه کاهنده سیستم موتورخانه است، ظرفیت حرارتی بسیار بالایی دارد و می تواند هم آب مصرفی و هم سیستم گرمایشی را گرم کند. ساختمان.

پک های ارت از نظر نوع سوخت مصرفی بسیار متنوع هستند تا جایی که در مدل های برقی، گازوئیلی، دوگانه سوز (گاز- گازوئیل) و سه سوختی (برق- گاز- گازوئیل) طراحی و ساخته می شوند.

همانطور که از نام پکیج کفپوش مشخص است، این یونیت برای نصب روی زمین طراحی شده است و به دلیل ابعاد بزرگ و صدای بلندی که تولید می کند، باید دور از منزل قرار گیرد. بنابراین، اغلب مکان هایی مانند انبارها، پارکینگ ها یا زیرزمین ها را برای نصب توصیه می کنند. اگرچه مدل برقی این دستگاه صدای کمتری تولید می کند اما به دلیل ابعاد بزرگ بهتر است با نصب آن فضای آشپزخانه را محدود کنید.

روش کار پک های پرایمر بسته به نوع سوخت مصرفی متفاوت است مثلا گاز و گازوئیل دستگاه حاوی مشعل است و با روشن شدن گاز یا گازوئیل با هم وارد محفظه احتراق می شود. با هوا و ایجاد شعله. او انجام می دهد. با این حال، نحوه کار پک های برقی زمین شده به این صورت است که عناصر نصب شده در این واحد، آب را گرم می کنند.

دستگاه دارای دو مبدل حرارتی است که آب گرم مورد نیاز برای گرم کردن محیط در مبدل اولیه و آب گرم مصرفی در مبدل ثانویه دستگاه تولید می شود. بهترین نمونه پکیج کشوری پکیج هایی است که در آن قوانین ایمنی رعایت شده و کیفیت اجزای آن در سطح بالایی قرار دارد، پس بهتر است از بین برندهای معروف بازار، پکیج کشوری را انتخاب کنید.

صفحه

مدل بسته بندی ساده نوعی دیوار است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه بر روی دیوار نصب می شود، بنابراین نه تنها از کفپوش کوچکتر است، بلکه صدای کمتری تولید می کند.

اندازه بسته دیواری به اندازه کافی کوچک است که در داخل کمد آشپزخانه قرار می گیرد. برای حفظ ایمنی مشتریان این دستگاه از یک دستگاه دو جداره ساخته شده است، علاوه بر این سیستم حفاظتی دیوار دیوار به گونه ای ساخته شده است که در صورت نبود اکسیژن جریان گاز وارد شود. . دستگاه به طور خودکار غیرفعال می شود.

دو مدل انواع کیف دیواری; طراحی شده با یک مبدل و دو مبدل. مصرف کم انرژی؛ بخاری های دیواری به دلیل هزینه کم و سهولت در نصب، محبوبیت بیشتری نسبت به بخاری های کف دارند. اگرچه این دستگاه اغلب گاز می سوزاند، از سوخت های دیگر برای راه اندازی پکیج استفاده می شود.

در مورد بهره وری سوخت انواع مختلفی از پکیج ها وجود دارد.

احتمالاً در این قسمت از گفتگو متوجه شده اید که بسته بندی ها از نظر سوخت نیز بسیار متنوع هستند و معمولاً در یکی از مدل های زیر عرضه می شوند:

کیت مشعل گازی (دیواری و کفی)

پکیج دیزلی (زمینی)

پکیج دوگانه سوز (زمین)

پکیج برق (کفی و دیواری)

پک سه تایی برق-گاز-نفت (زمینی).

شما باید با توجه به موقعیت ساختمان خود یکی از انواع پکیج ها را از نظر سوخت تهیه کنید، مثلا خرید و نصب مدل گازسوز در مناطقی که لوله گاز ساخته نمی شود انتخاب خوبی نیست و به جای آن. ، پکیج زمینی گازوئیل سوز بهتر است یا دوگانه سوز انتخاب می شود، در این صورت می توانید از قابلیت این دستگاه برای گاز سوزی در هر بار گازگیری فضا استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که هزینه مصرف برق در کشور ما بسیار بالا است، بنابراین توصیه می کنیم در صورت عدم دسترسی به گازوئیل و سایر سوخت ها مانند گازوئیل، گرمایش برقی دیواری یا زمینی را انتخاب کنید.

مهمترین مزیت پکیج

البته انواع پکیج های گرمایشی دارای یکسری مزیت هستند که قابلیت جایگزینی سایر وسایل گرمایشی مانند بخاری، شومینه، آبگرمکن و حتی موتورخانه های مجهز در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی را دارند. به همین دلیل می خواهیم در این قسمت به بررسی مزایای این دستگاه بپردازیم.

رفی فشرده

اگر با موتور خانه ها آشنایی داشته باشید حتما می دانید که در گذشته اکثر منازل به خصوص مجتمع های آپارتمانی بزرگ مجهز به سیستم موتور هستند پس فضای بزرگتری را برای نصب سیستم موتور در نظر بگیرید. و تجهیزات موجود در ساختمان

اما پکیج آنقدر کوچک است که ابعاد آن را نمی توان با فضای مورد نیاز موتورخانه مقایسه کرد. به خصوص نوع دستگاه نصب شده بر روی دیوار که حتی در کابینت آشپزخانه نیز قابل قرار دادن است و با بسته شدن درب کابینت مزاحمتی برای ساکنین ایجاد نمی کند.

کم هزینه خرید، سوخت، تعمیر و نگهداری

هزینه های بالای تجهیز، سوخت و نگهداری موتورخانه، مردم را به تدریج به سمت استفاده از این پکیج سوق داده است. زیرا تجهیز ساختمان به موتورخانه مستلزم تهیه تجهیزات مختلف از جمله پمپ موتور، مشعل، دیگ، منبع انبساط، منبع دوجداره و لوله های مخصوص هر کدام است که نه تنها به فضای زیادی نیاز دارد و مقدار خرید سرد و راه اندازی، اما تمام این تجهیزات به مرور زمان کاهش می یابد و نیاز به بازدید و تعمیر دارد.

همچنین مصرف سوخت در پکیج ها با درصد زیاد مصرف در موتورخانه قابل مقایسه نیست.

مدیریت بهتر مصرف انرژی

با تعویض موتورخانه بزرگ با پکیج، هر خانواده می تواند با در نظر گرفتن حضور افراد در ساختمان، سیستم گرمایش مرکزی خود را در آپارتمان خود اجرا کند و در هزینه سوخت نیز صرفه جویی کند.

اگرچه مدیریت و کنترل حرارت در محفظه موتور کار ساده ای نیست و به کنترل کننده های پیچیده ای نیاز دارد. با وجود این کمک ها، شاید همه نسبت به انرژی هدر رفته در موتورخانه همدل نباشند.

آب گرم فوری را فراهم می کند

اگر ساختمان مجهز به بخاری دیواری باشد می توانید با بازکردن شیر آب گرم به سرعت آب گرم دریافت کنید.

اگر بخواهیم به طور مختصر از مزایای پکیج های مختلف برای شما بگوییم، می توان گفت:

به راحتی می توانیم دمای بسته را هر چقدر که بخواهیم تنظیم کنیم.

با خرید و نصب تجهیزات بسته بندی نه تنها آب گرم بلکه سیستم گرمایشی.

اکثر پکیج ها به خصوص نسخه بدون فن این دستگاه بی صدا و بی صدا کار می کنند.

مصرف گاز و برق پکیج نسبت به سایر بخاری ها بسیار کمتر است.

سطح امنیت در این دستگاه به دلیل استفاده از سنسورهای دود و سنسورهای محدود یا ترموسوئیچ بسیار بالاست.

در صورت نیاز به تعمیر پکیج، این دستگاه در دسترس و قابل مشاهده خواهد بود.

نصب و استفاده این دستگاه آسان و ارزان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 285
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 1,236
  • بازدید ماه : 11,682
  • بازدید سال : 72,275
  • بازدید کلی : 171,730