loading...

روزنامه آنلاین

آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام «حال منو خوب کن» کاش میشد واسه مبادا خندتو ذخیره کرد تا دلم تنگ نشه انقد یجوری خوبی میشه بخاطر تو یه نفر قید یه دنیا آدمو زد آخ امون از خنده هات من نفسم م

مدیر روزنامه بازدید : 73 پنجشنبه 15 تیر 1402 زمان : 7:12 نظرات (0)

آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام «حال منو خوب کن»

کاش میشد واسه مبادا خندتو ذخیره کرد

تا دلم تنگ نشه انقد

یجوری خوبی میشه بخاطر تو یه نفر قید یه دنیا آدمو زد

آخ امون از خنده هات من نفسم میره برات

قربون چشات برم من

پیشتم بی حاشیه همین که هستی کافیه

اومدی غصه ها رفتن

نمیذارم بپره هوات از سر

رو قلب من داری اثر

با اون چشای تخس و شر باز دلمو آشوب کن

وقتی گرفتم یه کمی بگو مثل کوه پشتمی

حال دل دیوونه رو خوب کن

همه رو دور بزنم دور تو میگردم

یه چیزی کم بود اگه پیدات نمیکردم

همه رو میدم برن بسی خودت واسم

جفت و جوره با دلت قلبم و احساسم

نمیذارم بپره هوات از سر

رو قلب من داری اثر

با اون چشای تخس و شر باز دلمو آشوب کن

وقتی گرفتم یه کمی بگو مثل کوه پشتمی

حال دل دیوونه رو خوب کن

https://musicdel.ir/single-tracks/263548/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 264
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 424
  • بازدید ماه : 424
  • بازدید سال : 73,011
  • بازدید کلی : 172,466