loading...

روزنامه آنلاین

سیستمهای پارتیشن بندی چوب بسته به کار مورد نظر شما، در انواع مختلف از جمله چوب جامد یا روکشهای MDF ساخته میشوند. این مدل محصولات از پارتیشن شیشه ای هستند که بدون اسکلت و فریم هستند و از این مدل پارتیش

مدیر روزنامه بازدید : 216 پنجشنبه 20 آبان 1400 زمان : 12:36 نظرات (0)

سیستمهای پارتیشن بندی چوب بسته به کار مورد نظر شما، در انواع مختلف از جمله چوب جامد یا روکشهای MDF ساخته میشوند. این مدل محصولات از پارتیشن شیشه ای هستند که بدون اسکلت و فریم هستند و از این مدل پارتیشن ها معمولا در پاگرد و راه پله ساختمان ها نصب میشوند که نمای زیبایی هم ایجاد میکند اما برای طبقات ایمنی بالایی ندارند. بطور مثال در پارتیشن دوجداره می توان بجای استفاده از شیشه ساده از شیشه سکوریت استفاده کرد که موجب افزایش قیمت پارتیشن دوجداره می گردد. یکی از قابلیت های پارتیشن شیشه ای متحرک، امکان جداسازی بخشی از فضا بطور موقت است. طبیعتا برای مشتریان یکی از نکات مهم زیبایی وسیله مورد نیاز است که این نوع پارتیشن های شرکت ما دارای محدودیت رنگی نمیباشد و هر رنگی که بخواهید میتوانید سفارش دهید. بنابراین یکی دیگر از گزینههای بسیار محبوب و مقرون به صرفه، نصب پارتیشن آفیس بهجای آن است.

گاهی اوقات این پارتیشن ها موقت هستند و گاهی دیگر دائمی هستند. بعضی اوقات انتخاب ارزانتر، بهتر کار میکند. این کار معمولاً با چوب خشک انجام می شود، اما گاهی اوقات با بلوک بتنی انجام می شود. وقتی نوبت به طراحی دفتر کار می رسد، میتوانید دیوارهای جداکننده یا دیوارهای خشک کلاسیک را انتخاب کنید. این مدل پارتیشن در مقایسه با نوع دوجداره خاصیت عایق کمتری در برابر صدا و هدر رفت انرژی دارد به همین دلیل اگر محیط کاری شلوغ و با نیروی انسانی بالا دارید بهتر است برای عایق صدا بهتر از پارتیشن دوجداره استفاده کنید. ۲-از نظر ساختار پارتیشن تک جداره دارای ضخامت ۷ سانتی متری است و دو جداره دارای ساختار تقریبا ۱۳ سانتی متری میباشد.پارتیشن تک جداره MDF بیشتر برای شرکت های تازه تاسیس و همچنین دفاتر اداری کم رفت و آمد منسب است چرا که هزینه های کمتری نسبت به پارتیشن های دوجداره و پارتیشن فریم لس دارد اما از طرفی جلوه و زیبایی کمتری نیز دارد. استفاده از این مدل محصولات به تمامی کارفرمایان و صاحبان کار برای تمامی محل کار ها توصیه میشود زیرا دارای قابلیت ها و ویژگی های خوبی هستند و طول عمر بالایی هم دارند و میتوانند برای مدتی طولانی نیاز ها را بر طرف کنند.

پارتیشن ها از این نظر دارای چند جنبه مثبت هستند؛ زیرا میتوان آنها را سریع و آسان اصلاح کرد و طرحها و ابعاد را با توجه به عملکرد آنها تغییر داد. پارتیشن اداری بهترین دیوار برای اتاق های کوچک هستند زیرا به شما کمک می کنند تا یک اتاق را به دو قسمت تقسیم کرده و فضایی تقسیم شده به آن بدهید. اما از آنجا که پارتیشنهای آلومینیومی چیزی جز دیوارهای آلومینیومی (ترکیب با شیشه) نیستند، آنها نور بسیار بیشتری را در بر میگیرند و به فضای اداری بدون استفاده از منابع اضافی نور کمک میکنند که در هزینههای نور مصنوعی و مصرف برق صرفهجویی کنند. شیشهها بخوبی نور را از خود عبور میدهند و در صورت لزوم استفاده از شیشه سکوریت بی رنگ در پارتیشنبندی باعث میشود تا ضمن جداسازی بخش های واحد کاری خود بتوانید تمامی بخش ها را زیر نظر بگیرید. سیستم های پارتیشن دیواری دارای کابینت و قفسه هستند که می تواند به شما کمک کند فضای بیشتری در دفتر یا خانه خود ایجاد کنید. آنها به شما کمک می کنند تا یک اتاق را به دو قسمت تقسیم کرده و جادارتر جلوه دهید تا حریم خصوصی و نور بیشتری داشته باشید. 

این از یک دیوار گچی با پارچه پشتی ساخته شده است که به عنوان روکش روی قاب چوبی استفاده می شود. طراحان ما با توجه به نیاز و بودجه شما کامل ترین پارتیشن اداری را بر پایه سلیقه و خواست شما طراحی کرده و در تلاش هستند جلوه ای مناسب و زیبا را برای محیط کار شما ایجاد کنند. بهخاطر تمامی این ملاحظات، شاید بهتر باشد کع نسبت به جابجایی تجدید نظر کرده و دفتر کار موجود را با پارتیشن بندی اداری جدید متحول کرد. هنگامیکه بودجۀ موجود چالش برانگیز است، اگر قصد ایجاد یک فضای جلسات خصوصی و یا فضای متفرقه در دفتر کار و یا فروشگاه خود را دارید، میتوانید یک راهحل آشکار ارائه دهید. بسته به نوع پارتیشن اداری می توانید دفتر یا خانه خود را به دو یا چند قسمت تقسیم کنید تا بتوانید یک اتاق خصوصی برای کار یا زندگی در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.

پارتیشن دو جداره : https://partitionparchin.com/double-wall-partition/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,044
  • بازدید ماه : 1,044
  • بازدید سال : 73,631
  • بازدید کلی : 173,086