loading...

روزنامه آنلاین

دلیل هنگام انتخاب اسپیکر باید دقت کرد تا دچار اشتباه نشویم. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را از مبیت خریداری کنید ؛ تیم مجرب پشتیبانی این فروشگاه بزرگ نیز در تمامی مراحل خرید

مدیر روزنامه بازدید : 370 پنجشنبه 09 تیر 1401 زمان : 20:10 نظرات (0)

دلیل هنگام انتخاب اسپیکر باید دقت کرد تا دچار اشتباه نشویم. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را از مبیت خریداری کنید ؛ تیم مجرب پشتیبانی این فروشگاه بزرگ نیز در تمامی مراحل خرید، حتی پس از تحویل کالا نیز شما را همراهی خواهد کرد. انواع اسپیکر به شکل های مختلف و حتی فانتزی که ظاهری جذاب به منزل شما می دهد. در این بخش شما می توانید هر آنچه که برای کامپیوترتان می خواهید را پیدا کنید. با اتصال این تبدیل به فیش AUX امکان استفاده از USB در خودرو را خواهید داشت البته شایان ذکر است این امکان در هر دستگاه پخشی وجود ندارد. با استفاده از این مبدل و با استفاده از کابلهای USB به MicroUSB که در هرجایی برای گوشی اندروید وجود دارد، میتوان شارژ و اتصال آیفون و آیپد به کامپیوتر را بدون مشکل انجام داد. با توجه به اینکه در آیفون و آیپدهای جدید جک 3.5 میلی متری صدا وجود ندارد، با استفاده از این مبدل میتوان درگاه لایتنینگ دستگاه iOS خود را به یک هدفون یا پخشکننده دارای جک 3.5 میلی متری متصل کرد. اگر افرادی که گوشی آیفون دارند خارج از خانه و در مهمانی کابل شارژ مخصوصشان را با خود نداشته باشند، به مشکل برخواهند خورد.

https://khademitech.com/product-category/محصولات/موبایل/

یا همچنین برخی از ارگ ها و هدفون ها (برخی گمان می کنند با وصل کردن فلش مموری usb flash به این کابل و متصل کردن فیش صدا AUX به ضبط های قدیمی کاست خور یا سی دی CD خور می توانند اقدام به پخش موسیقی و آهنگ های روی فلش مموری خود کنند ولی این کارایی را ندارد). پخش موزیک: با استفاده از گوشی میتوان موزیک مورد نظر خود را از طریق بلندگوهای تلویزیون گوش داد. بازی: پس از اتصال گوشی یا تبلت به تلویزیون میتوان بازیهای داخل گوشی را با استفاده از تاچ گوشی و نگاه کردن به صفحه تلویزیون انجام داد و یا اینکه دسته کنسول بازی را از طریق بلوتوث به گوشی متصل کرده و بازی کرد. یعنی اگه آهنگ مورد علاقتون داخل گوشی باشه و رادیو پخش ماشین تون ورودی AUX دارشته باشه به سادگی توسط کابل AUX می تونید اون آهنگ رو از باند ماشین گوش کنید . اسپیکر کامپوننت: این اسپیکر ماشین از اجزای جداگانه ای درست شده است و همین امر قابلیت های بسیار زیادی را به آن بخشیده است. از کابل AUX برای پخش صدای تلویزیون از سینما خانگی و یا اتصال صوتی بین گوشی موبایل ، تبلت یا لپ تاپ به رادیوپخش ماشین استفاده میشه .

برای اتصال مبدل کابل Type-C به کابل VGA به کامپیوتر یا لپ تاپ نیازی به نصب درایور یا راه اندازی نرمافزاری آن ندارید و با اتصال دو دستگاه توسط مبدل کابل Type-C به کابل VGA ارتباط تصویری برقرار میشود. گوشی شما نیز حتما بایستی امکان آن را داشته باشد و اگر موبایل شما MHL را پشتیبانی نکند، راه دیگری وجود ندارد. این مبدل نیز نیاز به پشتیبانی دستگاه شما از OTG دارد. آخرین آپدیت ارائه شده از محصولات سری Clip، اسپیکر جی بی ال مدل Clip 3 نام دارد که قابلیت ها و امکانات بیشتری در تولید و عرضه آن به کار رفته است. محصول سال 2019 کمپانی jbl، همانطور که از اسم این مدل اسپیکر جی بی ال مشخص است، این محصول صرفا به هدف استفاده در مهمانی ها و مراسم ها تولید شده است. یک نمونه از کارایی های این محصول ارتباط برخی ارگ ها و هدفون ها می باشد ولی قابلیت پخش موسیقی ندارد.

باید توجه داشت که کارایی این رابط آن چیزی نیست که به نظر میرسد بلکه شارژ کردن برخی گوشی هایی است که از طریق فیش صدا AUX شارژ می شوند. با این حال آداپتور یک منبع تغذیه است که برای شارژ کردن شارژر مورد استفاده قرار میگیرد و دو مدل اصلی آن آداپتور AC و آداپتور DC است. هسته اصلی چشم انداز محصولات موکسوم تولید ابزارهای مینیمالیستی و کاربردی برای استفاده کاربران می باشد. ابر شرکت سونی در زمینه تولید وسایل الکترونیکی، صنعت موسیقی و فیلم، صنعت بازیهای ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت میکند. کمپانی سونی در این دستگاه از NFC به همراه آداپتور داخلی بلوتوث استفاده کرده تا برای پخش صدا از طریق گوشی موبایل و تبلت راحتتر باشید. پس با ما و تیم کارشناسی ما تا انتها همراه باشید. توجه داشته باشید این رابط قابلیت پخش موسیقی از طری یو اس بی فلش را ندارد. لپتاپهای زیادی در بازار وجود دارند که مجهز به درگاه USB نوع C هستند و با توجه به اینکه اخیرا گوشیهایی با پورت نوع C به بازار آمدهاند و اپل هم وعده داده است که آیفونهای سال 2019 این کمپانی مجهز به این نوع پورت خواهند شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,004
  • بازدید ماه : 1,004
  • بازدید سال : 73,591
  • بازدید کلی : 173,046