loading...

روزنامه آنلاین

آبپاش زراعی و آبپاش برنجی ویر اسپانیا دارای کیفتی بسیار خوب و با قیمتی عالی در بازار ایران معروف گردیده است . قیمت مناسب و کیفیت عالی باعث فروش خوب این محصول در ایران شده است . اما در ایران برای آبیار

مدیر روزنامه بازدید : 160 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 12:05 نظرات (0)

آبپاش زراعی و آبپاش برنجی ویر اسپانیا دارای کیفتی بسیار خوب و با قیمتی عالی در بازار ایران معروف گردیده است . قیمت مناسب و کیفیت عالی باعث فروش خوب این محصول در ایران شده است . اما در ایران برای آبیاری تمامی کارهای بزرگ و کوچک از برند هانتر استفاده می شود که هم مقرون به صرفه و هم با کیفیت است. انواع پمپ پیستونی سه فاز برتولینی در این مجموعه به قیمت عمده و با کیفیت و دوام بسیار زیاد به فروش می رسد . نازل ها در یک طرف آبپاش پی جی پی (PGP) شرکت هانتر قرار دارند و عمل آبیاری را انجام می دهند. PGJ کوچک ترین آبپاش در بین روتور های تولیدی هانتر آبپاش PGJ می باشد که تمام ویژگی های روتور PGP را دارد و در واقع به منظور پر کردن خلاء موجود بین فضا و رنج های آبیاری پی جی پی (PGP) و اسپریر ها، برای شعاع های پاشش بین 0 تا حدود 8 متر تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. آبپاش پی جی پی (PGP) شرکت هانتر با سری روتوری (چرخشی) معروف ترین و پرفروش ترین آبپاش آبیاری فضای سبز می باشد.

کمپرسور فینی ایتالیا دارای مدل های پیستونی ( کارواش صنعتی ) و اسکرو می باشد . آبپاش پاپ آپ معمولاً دارای سری هایی بوده که برای فضای سبز بیرون از زمین کشیده شده اند. همه ی تجهیزات مربوط به این آب پاش ها در زیر زمین دفن شده اما سر آب پاش برای آبیاری بیرون خاک می آید و عمل آبیاری را انجام می دهد. آنگاه با تولید خروجی بسیار پرفشار، با راندمان کاری بسیار بالا نظافت و شست و شوی محیط را برعهده می گیرد. با نصب یک سیستم آبیاری هانتر ( Hunter )، شما هرگز مجبور نیستید یک شیلنگ را در سراسر محل چمن کاری شده بکشید ، هرگز نگران نخواهید شد که بدانید آب کافی یا زیاد استفاده کرده اید. برای دادن کود شیمیایی محلول در آب از آبپاش ضربه ای استفاده می شود. یک بخش ثابت است و همواره درون خاک قرار گرفته و پنهان می شود. توجه داشته باشید که آمبو یک پاشش ضربه ای باکیفیت است. به حداقل رساندن تعداد نیروی خدماتی و کاهش در میزان مصرف آب و مواد شوینده از یک سو و کاهش زمان کافی برای انجام فرایند نظافتی و همچنین کاهش هزینه و افزایش میزان بهره وری کارواش صنعتی از دیگر مزایای استفاده از کارواش برتولینی به حساب می آید.

انواع گوناگون کارواش صنعتی را با نام های واترجت صنعتی و شوینده پرفشار می توان خریداری نمود. شوینده یا کارواش به دستگاهی مدرنیته گفته می شود که به واسطه پمپ آب فشار قوی برتولینی، آب را با سرعت پاشش بسیار بالا پاشش می کند. با این تفاوت که این دستگاه مجهز به یک سیستم آب گرم نیز می باشد که این سیستم می تواند دمای آب خروجی را افزایش دهد. زمانی که آبیاری به صورت پاشش انجام می گیرد، باعث می شود که هوای اطراف گیاه مرطوب شود و در نهایت باعث افزایش فعالیت گیاه می گردد. پایه آبپاش که به آن رایزر هم گفته می شود، توسط بست و قلابی که دارد داخل شیر خودکار قرار گرفته و آب بندی می شود. به این صورت که هنگام باز شدن شیر آب آن و با کمک فشار آبی که در آن جریان پیدا میکند قسمت متحرک آن از سطح خاک بیرون می آید و سپس شروع به آبیاری میکند. این نوع آبیاری باعث خنک شدن هوای اطراف گیاه نیز می گردد که باعث پخش شدن آب در هوا و تاخیر در عمل تبخیر در فصل های گرم خواهد شد.

ایران پمپ نمایندگی پمپ پنتاکس ایتالیا Pentax : فروش انواع پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا - پمپ چاه آب پنتاکس ایتالیا - پمپ شناور پنتاکس ایتالیا - کف کش پنتاکس ایتالیا - پمپ دو اسب پنتاکس ایتالیا - لجن کش پنتاکس ایتالیا - بوستر پمپ پنتاکس ایتالیا - ست کنترل پنتاکس ایتالیا - هیدرو تانک پنتاکس ایتالیا با قیمت مناسب از نمایندگی پنتاکس ارائه می گردد . فروش انواع فیلتر دیسکی آزود AZUD اسپانیا در ایران توسط فروشگاه ایران پمپ و ارسال به سراسر کشور ارسال می گردد . آبپاش مخفی شونده فضای سبز چگونه کار می کند؟ آبپاش های مخفی شونده بیشتر در فضای سبز، چمن، زمین گلف و زمین های فوتبال استفاده می شوند. کودهای شیمیایی و سموم به راحتی در زمین زراعی پخش می شود. پمپ کارواش سه فاز برتولینی از نظر دبی ، هد، متریال، جنس بدنه ، جنس پیستون، جنس شافت که می تواند سرامیک ، استیل و .. باشد و همچنین گستره ی دمای سیالات مورد استفاده در پمپ با یکدیگر متفاوت می باشند. در هر دو مدل نازل ها براساس رنگشان کدگزاری شده اند که مطابق با نیاز هر منطقه و گیاه مورد نظر قابل تغییر و تنظیم هستند.

منبع:

https://iran-pump.com/hunter/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 267
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 291
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,073
  • بازدید سال : 73,660
  • بازدید کلی : 173,115