loading...

روزنامه آنلاین

اتاق خواب دختران به دلیل روحیه لطیفشان باید خاص باشد. لباس خواب زنانه معمولا رنگ های روشن و شیک طراحی شده است. خانم ها بیشتر از پسرها مراقب رنگ، طرح، جزئیات و مواد روتختی خود هستند. پس قبل از خرید تخت

مدیر روزنامه بازدید : 38 دوشنبه 28 اسفند 1402 زمان : 17:10 نظرات (0)


اتاق خواب دختران به دلیل روحیه لطیفشان باید خاص باشد. لباس خواب زنانه معمولا رنگ های روشن و شیک طراحی شده است. خانم ها بیشتر از پسرها مراقب رنگ، طرح، جزئیات و مواد روتختی خود هستند. پس قبل از خرید تخت برای دخترانتان نظر آنها را جویا شوید.

اجزای ست اتاق خواب دخترانه

لوازم اتاق خواب دخترانه عبارتند از:

برو بخواب

توالت

کشو

میز آرایش

تخت خواب

شکوفه

آینه

کتابخانه

میز با صندلی

در زیر ویژگی های اصلی ست اتاق خواب دخترانه را معرفی می کنیم:

بستر

تخت خواب یکی از مهم ترین مبلمان اتاق خواب است. در انتخاب تخت دخترانه باید به رنگ تخت توجه کنید. رنگ آن باید با فضای داخلی اتاق مطابقت داشته باشد. بیشتر رنگ های مورد علاقه دختران قرمز، سفید و تمام رنگ های پاستلی است.

تخت در سرویس خواب در طرح های متنوعی موجود است و هر کدام ویژگی های خاص خود را نسبت به دیگری دارد. به عنوان مثال، یک تخت ممکن است دارای یک جعبه باشد و دیگری ممکن است نداشته باشد. در انتخاب بهترین تخت دخترانه باید به عوامل دیگری نیز توجه کرد. جوان ایرانی (irjavan.com)

رختکن

یکی دیگر از وسایل مهم در اتاق دخترانه، کمد لباس است. کمد اتاق خواب دخترانه باید بتواند به راحتی تمام وسایل آنها را در خود جای دهد. بهتر است کمد دارای قسمت جداگانه برای نگهداری کیف باشد.

کمدهای یک تکه این روزها بسیار مد روز هستند. این کابینت ها قسمت زیادی از فضای دیوار را اشغال می کنند و در قسمت پایین می توانید میز یا میز آرایش قرار دهید. این کمدهای مدرن از فضای اتاق خواب دخترانه نهایت استفاده را می کنند.

میز آرایش

میز آرایش یکی دیگر از عناصر مهم اتاق خواب زنانه است. لوازم آرایشی را می توان روی میز گذاشت. خانم ها با نشستن روی یک صندلی مخصوص پشت میز می توانند به راحتی به وسایل شخصی خود دسترسی پیدا کنند. مدل های فوق العاده صندلی خواب و سرویس خواب زنانه موجود است.

پله ها

کشو یک سازمان دهنده در اتاق خواب محسوب می شود. کشو باید با سایر تجهیزات سرویس هماهنگ باشد و از نظر ظاهر و جنس مطابقت داشته باشد. کشوهای مدرن برای لباس زیر و کفش سازماندهی شده است. اما رایج ترین مدل کشو همان کشوهای قدیمی با کشوهای متعدد است.

شیشه بلند

احتمالا همه می دانند که دختران زمان زیادی را صرف آماده شدن می کنند. داشتن یک آینه بلند در اتاق آنها می تواند به سبک مورد علاقه آنها کمک زیادی کند. هنگام پوشیدن کفش، استفاده از پفک جلوی آینه راحت است.

آینه ها می توانند در مدل های مختلفی وجود داشته باشند. بیشتر آنها در اطراف قاب های چوبی طراحی شده اند که امروزه بسیار محبوب هستند. هرچه طراحی قاب ساده تر باشد، لوکس تر است. البته انتخاب مدل شما کاملا سلیقه ای است.

برخی از افراد هنگام سفارش سرویس خواب خود می خواهند یک آینه تمام قد روی دیوار کمد خود داشته باشند. این مدل کاربردی است و فضا را اشغال نمی کند. این بدان معنی است که می تواند اتاق را ساکت تر کند.

پای تخت

میز کنار تخت یک میز کوچک و کاربردی است که از یک یا دو کشو تشکیل شده است. این میزهای پاتختی در کنار تخت قرار می گیرند و برای یک گلدان کوچک، بطری آب و لیوان، بعد از مطالعه کتاب، لیوان، موبایل و ... در شب مناسب هستند. از کشوهای آن برای نگهداری وسایل شخصی نیز استفاده می شود.

منبر

داشتن میز تحریر در خوابگاه دخترانه برای کسانی که ساعت های طولانی درس می خوانند ضروری است. به راحتی می توانید لپ تاپ، کامپیوتر و کتاب های خود را در آن قرار دهید. اصولاً میزهای تحریر دارای کشو هستند.

وجود آثار هنری در بسیاری از قسمت های ست اتاق خواب زنانه مهم است. چون دخترها هر چقدر هم که درآمد داشته باشند، چیزهای زیادی برای گذاشتن در جیب دارند.

کتابخانه

یک کتابخانه چوبی که به روشی مدرن طراحی شده است می تواند فضای داخلی اتاق را راحت تر کند. وجود آن برای دخترانی که عاشق یادگیری هستند مهم است.
https://irjavan.com/اجزای-مهمی-که-با-سرویس-خواب-دخترانه-کام/
نکات مهم در انتخاب ست خواب مناسب دخترانه

انتخاب اتاق خواب برای خانم ها مستلزم گوش دادن به لیستی از نکات مهم است. مثلا اندازه های زیر تخت، نوع تخت، نوع نصب، جنس تخت و ....

نوع ترتیب خدمات اقامتی

برای چیدمان صحیح اتاق دختر به مدل و ابزار سرویس دقت کنید. چیدمان بخش اصلی زیبایی اتاق دخترانه است. طراحی اولیه ست اتاق خواب دخترانه به آنها آرامش و نگرش مثبت می دهد. بنابراین استفاده از رنگ های مورد علاقه خانم ها و توجه به سلیقه آنها و فکر نورپردازی اتاق در چیدمان بسیار مهم است.

رنگ روتختی دخترانه

انتخاب رنگ برای لباس خواب دخترانه متنوع است. بیشتر آنها صورتی و سایر رنگ های فوق العاده را دوست دارند. چیزی که در انتخاب رنگ ها باید به آن توجه کنید این است که همه اکسسوری ها و تزیینات را به یک رنگ انتخاب نکنید تا فضای اتاقتان بی روح شود; در این کار باید حداقل از دو رنگ استفاده کنید. برای مثال اگر به رنگ های سفید و صورتی علاقه دارید، می توانید تخت خواب خود را به رنگ سفید خریداری کنید و ملحفه صورتی تهیه کنید.

اندازه تخت

در انتخاب تشک مناسب باید به ابعاد آن توجه کرد. ابعاد متداول تخت های دخترانه عرض 86 سانتی متر، طول 185 سانتی متر، عرض 130 سانتی متر و طول 215 سانتی متر می باشد.

انتخاب تخت بزرگتر برای دختران نوجوان مناسب است. زیرا آنها رشد می کنند و بلند می شوند. بنابراین بهتر است تخت 15 سانتی متر از قد واقعی دختر بزرگتر باشد.

لباس خواب بچه گانه

جنس روتختی زنانه می تواند چوب، ام دی اف یا فلز باشد. حتی یک سرویس خواب با ترکیبی از این مواد وجود دارد. در انتخاب روتختی حتما به جنس آن توجه کنید. شکل ظاهری سرویس خواب های چوبی و تخته سه لا بهتر از فلزی و دخترانی مانند آنهاست. این دو نوع مواد را می توان در رنگ های مختلف تولید کرد.

لباس خواب مناسب: خیلی گشاد

ست اتاق خواب دخترانه باید بسیار خاص و زیبا باشد تا حس خوبی به دختران بدهد. برای چیدمان تخت مناسب باید نکاتی را رعایت کرد. برای مثال انتخاب سرویس خوابی که با متریال چوب و ام دی اف مطابقت داشته باشد می تواند بهترین انتخاب برای خانم ها باشد. برای مشاهده انواع خدمات و قیمت سرویس خواب دخترانه و موجود بودن آنها می توانید به سایت تنیل چاوب مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 268
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 1,612
  • بازدید سال : 74,199
  • بازدید کلی : 173,654