loading...

روزنامه آنلاین

نحوه انتشار رپرتاژ بسیار مهم است؛ هر چقدر هم که یک رپرتاژ با محتوای خوب و تاثیرگذار و با رعایت نکات ذکر شده تهیه شود، در صورتی که انتشار آن به درستی انجام نشود نتیجهی قابل قبولی به همراه نخواهد داشت.

مدیر روزنامه بازدید : 532 یکشنبه 24 مرداد 1400 زمان : 12:29 نظرات (0)

نحوه انتشار رپرتاژ بسیار مهم است؛ هر چقدر هم که یک رپرتاژ با محتوای خوب و تاثیرگذار و با رعایت نکات ذکر شده تهیه شود، در صورتی که انتشار آن به درستی انجام نشود نتیجهی قابل قبولی به همراه نخواهد داشت. اما برای اینکه بدانید که چطور باید یک شبکه بک لینک PBN خوب را درست کنید تا از خطرات پنالتی شدن در امان باشید ادامه مقاله را مطالعه کنید . تک عنوان سایت یکی از مواردی است که به گوگل میگوید صفحه شما در چه موردی است و اگر به درستی انتخاب نشود میتواند در رتبه بندی شما را با مشکلاتی مواجه سازد. گوگل اهمیت زیادی برای این عامل قائل است و تاریخ آخرین به روزرسانی را برای برخی صفحات نشان می دهد. آیا میتوانید مثالی در این زمینه معرفی کنید؟ لینک های داخلی از صفحات معتبر برای یک دامنه، تاثیر بسیار قوی نسبت به صفحاتی که پیج رنک ندارند یا پیج رنک آنها ضعیف است، دارد، به این معنی که اگر بخواهید یک صفحه در نتایج جستجو بهتر رشد کند به جای آنکه از صفحات بدون اعتبار به او لینک بدهید از صفحاتی لینک بدهید که اعتبار بیشتری دارند همانند صفحه اصلی و یا صفحاتی که برای آنها لینک سازی قبلی انجام داده اید و رتبه مناسبی در نتایج گوگل دارند همچنین به مرتبط بودن مطلب صفحه لینک دهنده نیز توجه کافی را داشته باشد.

در مقالات قبلی از سری مقالات آشنایی با رپورتاژ آگهی به تفصیل در این مورد صحبت کردیم. البته به این شرط که در مرحله قبلی مشتری با برند شما ارتباط برقرار کرده باشد. اما بعد از تبلیغات در سایت های رپورتاژ آگهی، دیگر نیازی نیست برای تمدید آن هزینهای پرداخت کنید. هر چه اعتبار سایت بالاتر باشد، کاربران اعتماد بیشتری نسبت محصول یا خدمات برند تبلیغات شده پیدا خواهند کرد. در برخی مواقع ممکن است این تکنیک مخالفانی به همراه داشته باشد، اما همین موضعگیری و ابراز عقیده مخالف در گزارش خبری میتواند موجب موفقیت هر چه بیشتر آن شود. نویسندهی رپورتاژ خبری باید محتوای جدیدی تولید کند و از کپی کردن متن، اکیداً پرهیز کند. نویسنده باید قبل از نگارش متن گزارش خبری، مخاطب هدف و سایت منتشر کننده خبر خود را به خوبی بشناسد. پس از نگارش تیتر، باید بر روی لحن نوشتاری گزارش خبری تمرکز کنید. برای انتشار رپورتاژ خبری بهتر است سایتهایی که از لحاظ موضوعی با متن گزارش خبری همخوانی دارند، انتخاب شوند.

حالا تصور کنید که قرار است بعنوان یک ورزشکار معمولی در مسابقات دو المپیک شرکت کنید آیا با دوپینگ میتوانید شانسی جهت پیروزی داشته باشید؟ کلید واژههایی که در تیتر بهکار گرفته میشوند باید در متن نیز استفاده شوند. علاوه بر این باید توجه داشت که در برخی موارد، نگارش تخصصی رپورتاژ خبری به عنوان یک مزیت در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال میتوانیم در گزارش خبری یکی از جدیدترین تکنولوژيهای روز و نحوه عملکرد آن را توضیح دهیم و در ادامه، از برند خودمان که به این تکنولوژی مجهز شده است نام ببریم. به عنوان مثال میتوانیم به تولید محتوای سرگرمکننده و یا آموزشی اشاره کنیم. باید سعی شود که محتوای گزارش به صورت عمومی نوشته شود و از به کار بردن بیش از حد لغات تخصصی خودداری شود. لذا رپورتاژ خبری نوعی تبلیغات همسان است که به صورت یک گزارش یا رپورتاژ خبری نوشته میشود و البته باید از نظر تبلیغاتی یک فرد متخصص و خبره روی آن کار کند. کلید واژهها در نوشتن متن گزاش خبری از اهمیت بالایی برخوردار هستند. در مرحله بعدی شما باید لینک ها و کلمات کلیدی مورد نظر را در محتوا جاسازی کنید. بعد از انتشار گزارش خبری، نتایج حاصل از آن باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

در مجموع برای خوانندگان مطلع شدن از رفتار سازمانی کارمندان شرکتهای مختلف و مقایسه آنها با هم جذاب خواهد بود. در اکثر موارد لحن رپورتاژ خبری به صورت بیطرفانه، ساده و شفاف است و از تعریف و تمجید محصولات به شکل مستقیم پرهیز میشود. خواندن گزارش خبری با محوریت تفاوت فرهنگی شرکتهای مختلف میتواند برای مخاطبان دلچسب باشد. نگارش رپورتاژ آگهی با محوریت سبک زندگی و چالشهای صاحبان کسب و کار، میتواند برای مخاطبان جذاب باشد. صحبت کردن از برخی معضلات اجتماعی که برای مخاطبان حائز اهمیت است، میتواند حمایت مخاطبان از محتوای تولید شده را به همراه داشته باشد. یکی دیگر از پارامترهای انتخاب کلید واژهها، توجه به بازار هدف و خدمات ارائه شده است. این سبک نگارش متون تبلیغاتی، همچنان توسط متخصص این حوزه در حال رشد و توسعه است. شناخت مخاطبان و محل انتشار خبر در نگارش رپورتاژ آگهی بسیار مؤثر است. قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت هایی که دارای رنکینگ بالا هستند موجب می شود که مخاطبین دقیقا با کلمات کلیدی (انکر تکست ها) که مورد نظر شما است به سایتتان وارد شوند. متن باید به گونهای تنظیم شود که در مخاطب حس آگاهی بخشی و آموزش القا و خدمات یا محصولات یک برند مشخص به خوبی معرفی شود.

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی

https://www.tesmino.com/reportage/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 264
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 73,008
  • بازدید کلی : 172,463